|
|
|
|
|
|
|
Polsat bez rekordowych wydatków na ramówkę. ,,Dyscyplina kosztowa"
Mimo sporych inwestycji w ofertę programową jesienna ramówka Polsatu nie jest najdroższą w historii stacji. Prezes nadawcy Piotr Żak podkreśla, że dyscyplina kosztowa jest wpisana w długoterminową strategię firmy. - Telewizja jest światowo w dosyć ciężkiej sytuacji - przyznaje. więcej
|
Kiedy TVP Info przeniesie się do nowego studia? Jest wstępna data
Kanał TVP Info ma niedługo przenieść się do nowej studia, w którym cały czas trwa remont - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Być może nastąpi to już 9 września, ale niewykluczone, że trochę później. W związku z tym przesunięto start nowości programowych stacji. więcej
|
Mateusz Hładki twarzą jesiennej ramówki TVN7. Trzy nowości na antenie
Program ,,Anatomia Piękna", odsłaniający kulisy życia i pracy małżeństwa Ambroziaków, serial ,,Wycieczkowiec" i program ,,Mówię Wam" Mariusza Hładkiego to jesienne nowości TVN7. Zdaniem Lidii Kazen, dyrektorki programowej TVN, wymienione propozycje idealnie wpisują się w oczekiwania widzów stacji. więcej
|
TVP1 koryguje wieczorną ramówkę. Zmiana po niemal dwóch latach
Od września br. po wieczornym serwisie informacyjnym telewizyjnej Jedynki "19.30" emitowane będą wiadomości sportowe, a następnie pogodowe. Obecnie emitowana jest najpierw ,,Pogoda", a po niej ,,Sport". więcej
|
"Codziennie nowe wiadomości" hasłem promującym serwis "19.30"
Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową. W pierwszej jej odsłonie - jak ustalił serwis Wirtualnemedia.pl - promuje serwis informacyjny "19.30" - hasłem "Codziennie nowe wiadomości". więcej
|
Disney+ znów zmieni ceny w Polsce. Będzie nowy pakiet
W październiku 2024 roku Disney+ wprowadzi do swojej oferty w Polsce nowy pakiet - Premium. Równocześnie zmienią się ceny subskrypcji do platformy, które znacząco podwyższono jesienią ub.r. więcej
|
Do Szczecina wróciła ,,Odwilż". Recenzja drugiego sezonu polskiej produkcji Maxa
Po ponad dwóch latach, które minęły od premiery pierwszego sezonu ,,Odwilży", doczekaliśmy się nowych odcinków serialu o komisarz Katarzynie Zawiei, szczecińskiej policjantce niepotrafiącej znaleźć równowagi między pracą a życiem prywatnym. W pierwszej odsłonie poznaliśmy historię śmierci jej męża, ale jak się okazuje, twórcy nie powiedzieli nam o nim wszystkiego. Drugi sezon ujawnia kolejne sekrety małżonka bohaterki. więcej
|
Ponad 70 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Biuro reklamy TVN Media podało ceny reklam na wrzesień. Najwięcej, bo ponad 70 tys. zł netto trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego "Fakty". więcej
|
Ruszają zdjęcia do siódmej edycji ,,Sanatorium miłości". Kiedy emisja?
Telewizja Polska we wrześniu br. rozpocznie realizację siódmej edycji ,,Sanatorium miłości" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program ma trafić na antenę w najbliższej ramówce zimowej. więcej
|
SkyShowtime w ofercie pierwszego operatora w Polsce. Ruszają kanały linearne
Operator Play zaoferuje swoim klientom możliwość wykupienia dostępu do serwisu streamigowego SkyShowtime. Dodatkiem dla nich będzie dostęp do dwóch linearnych kanałów SkyShowtime, które mają dziś ruszyć. To pierwsze partnerstwo SkyShowtime na rynku polskim. więcej
|
Kino Polska TV dalej rośnie. Stacje naziemne na plusie
W drugim kwartale 2024 roku grupa Kino Polska TV zwiększyła przychody o prawie 8 proc., zarabiając na czysto ponad 7 mln zł więcej niż przed rokiem. W ujęciu półrocznym zysk netto osiągnęły nadawane naziemnie Stopklatka i Zoom TV. więcej
|
Ruszają precastingi do "Must Be the Music". Są zmiany dotyczące przesłuchań
Na początku września ruszają precastingi do nowej edycji "Must Be the Music. Tylko muzyka". Marzący o muzycznej karierze wokaliści i zespoły będą mogli zaprezentować swoje umiejętności na przesłuchaniach w sześciu największych miastach w Polsce. Emisja programu wiosną przyszłego roku w Polsacie. więcej
|
W TV Republika kolejna osoba z dawnego TVP Info
Z Telewizją Republika współpracuje dziennikarka Olimpia Tryzna. Poprzednio przez dwie dekady była związana z Telewizją Polską. więcej
|
310 tys. widzów ogląda ,,Piachem w tryby". To odpowiedź Republiki na ,,Szkło kontaktowe"
Program ,,Piachem w tryby" od początku emisji ogląda w Telewizji Republika średnio ok. 310 tys. widzów. W magazynie komentowane są bieżące wydarzenia i społeczne. Przypomina ,,Szkło kontaktowe" TVN24 czy nieemitowane już w TVP Info ,,W tyle wizji". więcej
|
,,Otwórz się na PeoPay" - Bank Pekao S.A. promuje swoją aplikację Ruszyła kampania reklamowa aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego. Bank Pekao S.A. promuje w niej swoje sztandarowe produkty głównie w kanałach digital i social mediach. Powstały internetowe spoty, w których Pekao pokazuje jak ułatwia klientom codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami z poziomu telefonu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Nowy Świat z wyjazdowymi audycjami w Sopocie i Mosinie
W najbliższy weekend słuchacze Radia Nowy Świat będą mieć okazję podpatrzeć kulisy pracy radiowców oraz spotkać ich osobiście podczas wyjazdowych audycji w Sopocie i Mosinie. Wybór tych miejsc jest nieprzypadkowy. więcej
|
|
Wydawca odchodzi z RMF FM
Marcin Walter po roku współpracy z RMF FM żegna się ze stacją. Pracował tam jako wydawca rozmów publicystycznych. Wcześniej był m.in. w "Fakcie", Radiu Kolor czy Radiu ZET. więcej
|
|
|
|
|
,,Gang Produkciaków" w nowej promocji Biedronki. Jakie maskotki i zasady?
W najbliższy poniedziałek 26 sierpnia sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rusza ze swoją cykliczną, coroczną akcją lojalnościową. Tym razem pod nazwą Gang Produkciaków - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie dwucyfrowym. Wart jest 1,9 mld zł
W pierwszym kwartale 2024 roku wydatki na reklamę online wyniosły 1,921 mld zł, co oznacza wzrost w skali roku o ponad 200 mln zł (+13,7 proc.) - wynika z cyklicznego raportu IAB Polska/PwC AdEx. więcej
|
Nike i LEGO ogłosiły globalne partnertswo
Dwie kultowe marki: LEGO i Nike nawiązały wieloletnie globalne partnerstwo, aby wspólnie udowodnić, jak zabawa może kształtować życie. Zrealizują szereg aktywności, dzięki którym kreatywna zabawa i sport pomoże dzieciom być najlepszymi wersjami samych siebie. więcej
|
Po 18 latach zmiana w hymnie Ligi Mistrzów
UEFA zaprezentowała odświeżoną wersję oficjalnego hymnu rozgrywek Ligi Mistrzów. Tak dobrze znana kibicom melodia rozbrzmiewała na stadionach przez ostatnie 18 lat. więcej
|
LoveBrands Group dla marki Kupiec
Marka produktów zbożowych Kupiec zyskała także nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej LoveBrands Group. Agencję wybrano w drodze przetargu. więcej
|
Pierwsza drogeria dm w Warszawie już jesienią
Drogerie dm szykują wkrótce pojawią się w województwie mazowieckim. Pierwszą lokalizacją marki w Warszawie będzie Centrum Łopuszańska 22, wcześniej jednak mieszkańcy Mazowsza będą mogli zrobić zakupy w podwarszawskim Mysiadle. - Obecnie posiadamy w Polsce 32 sklepy. Przed nami pracowity czas, bo do końca roku chcemy mieć łącznie około 50 drogerii, w tym kilka w województwie mazowieckim - mówi Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji dm w Polsce. więcej
|
Ruszyła pierwsza międzynarodowa kampania Douglas Collection
Sieć perfumerii Douglas rozpoczęła pierwszą w historii kampanię promującą linię produktów do makijażu marki Douglas Collection. Akcja pod hasłem '#IYKYK - Jak znasz, to wiesz' zakłada widoczność w telewizji, digitalu, w tym social mediach oraz POS. więcej
|
Stanisław Grabowski: z EssenceMediacom Poland do Adlook
Stanisław Grabowski, dotychczasowy partner zarządzający agencji mediowej EssenceMediacom Poland, objął stanowisko VP brand strategy w firmie mar-tech Adlook. więcej
|
Bogna Kowalczyk w bluebird artists
Reżyserka Bogna Kowalczyk dołączyła do impresariatu twórców bluebird artists. więcej
|
"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej |
|
|
Jeden z dyrektorów odchodzi z Gazeta.pl
Tomasz Korniejew z końcem sierpnia br. odszedł ze stanowiska dyrektora wydawniczego serwisu Moto.pl (Grupa Agora), wchodzącego w struktury Gazeta.pl. Spółka nie będzie szukała nowej osoby na jego miejsce. więcej
|
|
|
Dziennikarz polityczny rozstał się z Onetem. Po ośmiu latach pracy
Andrzej Gajcy nie pracuje już w portalu Onet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Informację w tej sprawie potwierdziło nam biuro prasowe Ringier Axel Springer Polska. więcej
|
Portal byłego naczelnego ,,Pulsu Biznesu" nazywa się XYZ
Grzegorz Nawacki, były redaktor naczelny ,,Pulsu Biznesu", ogłosił nazwę tworzonego przez siebie medium z treściami premium. XYZ - tak nazywa się serwis finansowany przez fundusz Rafała Brzoski, który wkrótce zadebiutuje w Polsce. więcej
|
Netflix zakończył zdjęcia do nowej polskiej superprodukcji
Zakończyły się zdjęcia do ,,Heweliusza". To serial katastroficzny o imponującej skali produkcji, zrealizowany dla serwisu Netflix przez twórców ,,Wielkiej Wody" - reżysera Jana Holoubka, scenarzystę Kaspra Bajona i producentkę Annę Kępińską. więcej
|
SkyShowtime w ofercie pierwszego operatora w Polsce. Ruszają kanały linearne
Operator Play zaoferuje swoim klientom możliwość wykupienia dostępu do serwisu streamigowego SkyShowtime. Dodatkiem dla nich będzie dostęp do dwóch linearnych kanałów SkyShowtime, które mają dziś ruszyć. To pierwsze partnerstwo SkyShowtime na rynku polskim. więcej
|
Meta zablokowała akcję zbierania podpisów ws. związków partnerskich
Będący małżeństwem twórcy internetowi Jakub i Dawid zbierali na Facebooku (Meta) podpisy pod petycją o wprowadzenie w Polsce związków partnerskich. Jak poinformowali, gigant technologiczny uniemożliwił w praktyce prowadzenie ich akcji. więcej
|
Rzecznik Praw Obywatelskich ostro o galach freak fightowych. ,,W sprzeczności z wartościami"
Rzecznik Praw Obywatelskich uważa, że gale ,,freak fightowe" mogą promować przemoc i inne patologiczne zachowania. Jego zastępca zwraca się w tej sprawie do przewodniczącego KRRiT, Ministerstwa Aktywów Państwowych, dyrektora Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej oraz Prokuratury Okręgowej w Warszawie. więcej
|
Netflix pokazał zwiastun drugiego sezonu antologii ,,Potwór". Znamy datę premiery
Pierwszy sezon serialu ,,Potwór: Historia Jeffreya Dahmera" według pomysłu Ryana Murphy'ego wzbudził duże kontrowersje, ale równocześnie cieszył się powodzeniem subskrybentów platformy, co spowodowało, że produkcja z miniserialu stała się antologią i to mimo odejścia Murphy'ego z Netfliksa. Wiadomo już, że drugi sezon opowie losy braci Menendez, o których głośno zrobiło się na początku lat 90. gdy zabili swoich rodziców. więcej
|
Finałowy koncert Męskiego Grania w portalu Gazeta.pl
W tym roku Męskie Granie świętuje swoje 15-lecie i już 23 i 24 sierpnia odbędzie się wielki finał w Warszawie. Trasa ostała także wsparcie medialne, które w dużej mierze realizowane jest w portalu Gazeta.pl, będącym oficjalnym patronem Męskiego Grania po raz 10. Dzięki temu użytkownicy i użytkowniczki serwisu będą mogli m.in. zobaczyć na stronie głównej finałowy koncert oraz przeczytać materiały dotyczące historii projektu. więcej
|
Wielki wyciek danych użytkowników WhatApp. Hakerzy wystawili je na sprzedaż
Dane około 3,2 mln użytkowników WhatsApp w Belgii zostały wystawione na sprzedaż przez hakerów. Stwarza to niebezpieczeństwo różnych cyberataków, w tym oszustw finansowych - podał w czwartek portal Brussels Times. więcej
|
Cristiano Ronaldo wystartował na YouTubie. Gigantyczny przyrost subskrybentów
Portugalski piłkarz Cristiano Ronaldo założył na YouTubie kanał o nazwie UR Cristiano, który w rekordowym czasie uzyskał kilka milionów subskrypcji. Już pierwszego dnia opublikowano na nim kilkanaście krótkich filmów. więcej
|
Historyczny sukces Mastercard i McCANN Poland w Cannes Lions 2024 Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024. materiał reklamowywięcej |
|
|
Znamy pełny skład jury Złotych Spinaczy 2024
Związek Firm Public Relations ogłosił pełny skład tegorocznej, dwudziestej drugiej edycji jury konkursu Złote Spinacze. Kolejny raz w tym gronie zasiada Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl, patrona medialnego konkursu. więcej
|
|
|