|
|
|
|
|
|
|
KRRiT może zablokować likwidację kanałów TVP
Do 15 listopada KRRiT musi zaakceptować lub nie projekty Karty Powinności mediów publicznych. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że regulator skłania się ku negatywnej decyzji. To pokrzyżuje plany Telewizji Polskiej, która chce zredukować liczbę swoich stacji. więcej
|
Dwie stacje TVN będą nadawać dalej. KRRiT zdecydowała
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesje satelitarne dwóch kanałów TVN Warner Bros. Discovery. Oba będą mogły być emitowane przez dalsze 10 lat. więcej
|
"Dzień Dobry TVN" zysuje widzów. "Pytanie na śniadanie" przed programami Polsatu
,,Dzień Dobry TVN" było najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w październiku, śledziło go średnio 328 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Na drugiej pozycji uplasowało się ,,Pytanie na śniadanie" TVP2, które osiągnęło wzrost w porównaniu do września. więcej
|
Nowe stacje Canal+ Polska także w telewizji. KRRiT się zgadza
Internetowe stacje Canal+ Polska z Ligą Mistrzów wkrótce będą mogły poszerzyć zasięg. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski, regulator przyznał w środę koncesje satelitarne kanałom: Canal+ Extra 5, Canal+ Extra 6 i Canal+ Extra 7. więcej
|
W TV Republika więcej spotów. Najmocniej reklamują się Lidl i Plus
W październiku na antenie TV Republika przybyło spotów i wzrosły wpływy z ich emisji, pojawiło się też kilku nowych reklamodawców - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Rośnie zespół "Dzień Dobry TVN". Nowy reporter z Onetu
Do zespołu "Dzień Dobry TVN" dołączył nowy reporter Paweł Tworek, związany z Onetem. Wcześniej pracował m.in. w News 24 i Red Carpet TV. więcej
|
Była korespondentka TVP w europejskiej stacji
Do zespołu stacji Euronews dołączyła Dominika Ćosić. W ostatnich miesiącach współpracowała w Telewizją Republika, a wcześniej przez kilka lat była korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli. więcej
|
W TVP Info nowy program publicystyczny. Tematy od widzów
TVP Info będzie pokazywać w sobotnie poranki nowy program publicystyczny "Kolegium". Omawiane w nim programy będą wskazywali widzowie. więcej
|
Były dziennikarz TVP Info w telewizji wPolsce24
Współpracę z telewizją wPolsce24 (Fratria) zaczął Mariusz Pietrasik. Wcześniej przez wiele lat był związany z Telewizją Polską: prowadził programy publicystyczne w TVP Info oraz był reporterem i wydawcą w ,,Panoramie". więcej
|
Roszada w nadzorze Canal+ Polska
Z radą nadzorczą Canal+ Polska pożegnał się Gregoire Castaing. Jego miejsce zajęła Amandine Ferré. więcej
|
Pekao na podium rankingu Top Marka 2024 w kategorii Banki Bank Pekao S.A. kolejny rok z rzędu został wyróżniony za drugą najsilniejszą markę pośród krajowych banków. Ranking Top Marka, zorganizowany na zlecenie magazynu Press wyłania najsilniejsze brandy na polskim rynku, oceniane przez pryzmat wizerunku instytucji w publikacjach prasowych, internetowych oraz mediach społecznościowych. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT może zablokować likwidację kanałów TVP
Do 15 listopada KRRiT musi zaakceptować lub nie projekty Karty Powinności mediów publicznych. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że regulator skłania się ku negatywnej decyzji. To pokrzyżuje plany Telewizji Polskiej, która chce zredukować liczbę swoich stacji. więcej
|
|
TVP i Polskie Radio zalegają ZAIKS-owi z tantiemami. "Trudna sytuacja finansowa"
Telewizja Polska i Polskie Radio, postawione w stan likwidacji, borykają się z problemami finansowymi. Doprowadziło to je do zadłużenia wobec Stowarzyszenia Autorów ZAiKS w zakresie wynagrodzeń autorskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Zaległość zostanie uregulowana w najbliższym możliwym terminie - zapewnia rzecznik Polskiego Radia. więcej
|
|
KRRiT przedłużyła dwie koncesje radiowe. Jedna należy do Agory
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła w środę decyzję o przedłużeniu koncesji Radia Złote Przeboje Tarnów i Radia Eska 2 Trójmiasto. Nowe koncesje będą obowiązywać przez dziesięć lat. więcej
|
|
Maciej Świrski ukarany przez WSA. Chodzi o media publiczne
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie nałożył grzywnę na przewodniczący KRRiT Macieja Świrskiego. W ocenie sądu dopuścił się on ,,bezczynności w zakresie przekazywania środków z opłat abonamentowych na realizację misji publicznej". Szef KRRiT ma przekazać te środki na rzecz skarżących. więcej
|
|
|
|
|
W TV Republika więcej spotów. Najmocniej reklamują się Lidl i Plus
W październiku na antenie TV Republika przybyło spotów i wzrosły wpływy z ich emisji, pojawiło się też kilku nowych reklamodawców - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Provident zmienił agencję. Nowe reklamy ,,przy ulicy Finansowej"
Provident wybrał agencję reklamową Plej do kompleksowej obsługi w zakresie komunikacji marketingowej. W ramach tej współpracy marka rusza z nową platformą komunikacyjną ,,Przy ulicy Finansowej". więcej
|
Coca-Coli ze sztuczną inteligencją zmienia swój spot na Boże Narodzenie
Coca-Cola stworzyła wygenerowaną przez sztuczną inteligencję wersję klasycznego spotu reklamowego z 1995 r. ,,Coraz bliżej święta", chcąc w ten sposób przenieść reklamę ,,na współczesne czasy". więcej
|
Internetowy sklep z węglem chce się reklamować, potrzebuje agencji
Polska Grupa Górnicza szuka w przetargu agencji, która zajmie się dla niej realizacją kampanii reklamowej sklepu internetowego PPG w oparciu o produkty Google - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Budżet to 340 tys. zł netto. więcej
|
Carlsberg wybrał agencję do globalnej obsługi w social mediach
Grupa Carlsberg zakończyła przetarg na globalną obsługę kampanii reklamowych w social mediach. Do współpracy wybrała agencję We Are Social. więcej
|
Młodzi ludzie o wykluczeniu transportowym w nowym spocie UNICEF
UNICEF Polska rozpoczął emisję spotu #transportdlamłodych, w którym zwraca uwagę na problem wykluczenia transportowego młodych ludzi, którzy nie mogą dojechać tam, gdzie potrzebują. więcej
|
Walk Creative wygrywa przetarg Makro Polska
Walk Creative wygrywa przetarg kreatywny Makro Polska. Agencja opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br. więcej
|
Burger Rywala od MAX Premium Burgers będzie miał nową odsłonę
7 listopada szwedzka sieć MAX Premium Burgers wprowadzi do polskich restauracji nową wersję swojego hitowego Burgera Rywala. Tego samego dnia wystartuje z kampanią marketingową pod hasłem ,,Nadal robimy to lepiej. Tylko ostrzej". więcej
|
,,Nic nie czuję" w reklamach Triumph
Triumph startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem ,,Nic nie czuję" (I Feel Nothing), która pokazuje świeże i zabawne spojrzenie na to, czego kobiety naprawdę oczekują od bielizny. więcej
|
Palmers łamie tabu w nowej kampanii
Wystartowała nowa kampania marki Palmers, skierowanych do kobiet w ciąży. Komunikacja pod hasłem ,,Ciąża jest piękna" koncentruje się na mówieniu o tym ważnym dla kobiet okresie bez tabu, w sposób szczery i autentyczny. więcej
|
Braughman Group Media prezentuje ,,Shopping Sphere" - Innowacyjny Pakiet OOH/DOOH na Black Friday i Xmass Pakiet ,,Shopping Sphere" to kontynuacja sukcesu ubiegłorocznego pakietu ,,Shopping Plus". Tegoroczna oferta została skonstruowana i ulepszona, tak, aby lepiej spełniać potrzeby reklamodawców i konsumentów. Ta nowoczesna propozycja skierowana jest do odbiorców odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce, takie jak Złote Tarasy, Avenidę czy Posnanię - ale również inne topowe i strategiczne lokalizacje w miastach. materiał reklamowywięcej |
|
|
Rafał Brzoska kontra Meta. Chce rekompensaty za fałszywe reklamy
Rafał Brzoska kontynuuje prawną batalię z Meta Platforms. Będzie chciał od giganta technologicznego zadośćuczynienia za fałszywe reklamy z jego wizerunkiem - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Meta zaskarżyła postanowienie prezesa UODO o zakazie emisji reklam z danymi osobowymi i zdjęciami biznesmena i jego życiowej partnerki, prezenterki i przedsiębiorczyni Omeny Mensah. więcej
|
Jak wejść do gry o statuetkę YouTube Works 2024?
Już po raz czwarty w ramach konkursu YouTube Works Awards wybrane zostaną najbardziej kreatywne i efektywne polskie kampanie marketingowe na YouTube. Gra o wysoką stawkę będzie się toczyć w aż siedmiu kategoriach, w tym zupełnie nowej - Tech Pioneer. Wyjaśniamy, jak dołączyć do rywalizacji o wygraną w YouTube Works. więcej
|
Dziennikarz sportowy przechodzi z ,,Super Expressu" do Interii
Damian Okła przeniósł się z ,,Super Expressu" (Grupa ZPR Media) do portalu Interia.pl (Grupa Polsat Plus). Jest wydawcą w dziale sport. więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan znów w sądzie. Ws. znieważenia Straży Granicznej
Sąd Najwyższy uwzględnił skargę Prokuratora Generalnego i przekazał do ponownego rozpoznania Sądowi Okręgowemu w Warszawie sprawę znanej aktorki Barbary Kurdej-Szatan, oskarżonej o zniesławienie Straży Granicznej oraz jej funkcjonariuszy. więcej
|
Wydawcy łączą siły w sprawie Legimi. Apel do ministerstwa
Platforma Dystrybucji Wydawnictw i Unia Literacka zapowiadają wspólne działania przeciw ,,szkodliwym praktykom uderzającym w fundamenty rynku twórczości literackiej". Krytykują udostępnianie przez Legimi książek w ramach Krajowego Depozytu Bibliotecznego, a do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego apelują o zorganizowanie konsultacji środowiskowych i wprowadzenie regulacji chroniących literaturę. więcej
|
ASZdziennik to córka koleżanki twojej starej wśród serwisów i udowadnia, że poczucie humoru to dobry biznes ASZdziennik, satyryczny serwis należący do Grupy naTemat, tylko w trzy kwartały 2024 roku miał większe przychody niż w całym 2023 roku. I to o 33%. Gdyby istniał Tinder dla serwisów, to ASZdziennik byłby rozchwytywany jako kandydat z największą liczbą green flagów: wzrost przychodów, innowacyjne treści wideo, kreatywne poczucie humoru, milionowe zasięgi reklam. Nic dziwnego, że coraz więcej reklamodawców daje ASZowi słynne ,,w prawo". materiał reklamowywięcej |
|
|