"1000 wrażeń/h" w kampanii Mercedesa GLK (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa nowegoMercedesa GLK. Akcja przebiega pod hasłami "1000 wrażeń/h" i"Zaskakujący. Nowy".
Startująca właśnie kampania reklamowa nowego Mercedesa GLKpodkreśla, że oferuje on wysoki komfort jazdy, bezpieczeństwoosiągi i oszczędność. Akcja komunikuje również, że samochód równiedobrze nadaje się do jazdy w mieście, jak i poza nim.
W kampanii wykorzystywany jest spot pod hasłem "Zaskakujący.Nowy Mercedes Klasy GLK" oraz layout ze sloganem "1000wrażeń/h".
Akcja jest prowadzona w telewizji (TV 4, Polsat Sport, PolsatNews, TVN, TVN7, stacje tematyczne z pakietu At Media), prasie iinternecie (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl,Gazetawyborcza.pl, Parkiet.com. Money.pl - sekcja Manager,Bankier.pl - sekcje Money i Biznes).
Kreację kampanii - zaplanowanej na maj i czerwiec - przygotowałaagencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa.
Dołącz do dyskusji: "1000 wrażeń/h" w kampanii Mercedesa GLK (wideo)