SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Active Family w ofercie UPC Polska. „Gwiazdy na wyjeździe” i „Polskie domy za miliony” filarami wiosennej ramówki

W poniedziałek, 2 marca kanał Active Family dołączył do oferty telewizji cyfrowej UPC Polska.

Lifestyle’owa stacja u tego operatora dostępna jest w pakiecie MAX. Przez dwa pierwsze miesiące, w ramach promocyjnego udostępnienia, z kanałem będą mieli okazję zapoznać się również abonenci  pakietu Select. Na dekoderach Horizon kanał znalazł się na pozycji 418,  a na dekoderach Mediabox - na pozycji 163.

- Bardzo cieszę się z dołączenia naszego kanału do oferty UPC Polska.  Jestem przekonany, że dzięki obecności w  sieci tak ważnego operatora na rynku,  jeszcze bardziej umocnimy swoją pozycję na Śląsku i Mazowszu. Rozwój dystrybucji pomoże nam również poszerzać liczbę rodzimych produkcji - komentuje Przemysław Petryszyn, prezes RDF Entertainment.

Startuje wiosenna ramówka, „Gwiazdy na wyjeździe” i „Polskie domy za miliony” filarami

W marcu na antenie stacji pojawią się oryginalne produkcje Active Family. Pierwsza z nich to nowy sezon komediowego programu „Gwiazdy na wyjeździe”, realizowany wspólnie ze stołecznym Teatrem Capitol. Show prezentuje pracę gwiazd podczas wyjazdów ze spektaklami teatralnymi. W tej edycji widzowie będą mieli okazję poznać od kuchni pracę zawodową takich aktorów, takich jak: Daria Widawska, Olaf Lubaszenko, Sławomir, Łukasz Nowicki, Kacper Kuszewski i Maciej Damięcki. Premiery programu zaplanowano na czwartki na godz. 23.00. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 5 marca.

Druga pozycją będzie polski serial dokumentalny „Polskie domy za miliony”. Na antenę trafią także nowe brytyjskie produkcje, między innymi osobliwy reality show „Randka z Bestią” oraz kolejny sezon teleturnieju „Sześcian”.

- Showy „Gwiazdy na wyjeździe” oraz „Domy za miliony” nie są jedynymi polskim programami, które trafią na naszą antenę w tym roku. Mamy także w ofercie nowe pozycje dotyczące rekreacji oraz spędzania wolnego czasu - informuje Petryszyn.

Udział Active Family w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 0,06 proc.

Dołącz do dyskusji: Active Family w ofercie UPC Polska. „Gwiazdy na wyjeździe” i „Polskie domy za miliony” filarami wiosennej ramówki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
przemo
Ja czekam na nowe dekodery i programy 4K,a nie dajecie jakieś niepotrzebne programy z przestarzałym HD
odpowiedź