SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AXN ruszył z kampanią serialu 'FlashForward'

Telewizja AXN rozpoczęła działania promocyjne nowego amerykańskiegoserialu science-fiction "FlashForward: Przebłysk Jutra", któregoemisję kanał rozpocznie w połowie listopada br. Kampania obejmujeprasę i internet.

Na prasowych reklamach serialu znajduje się fotokod,umożliwiający dostęp do specjalnie przygotowanego mobilnego serwisuWWW poświęconego serialowi. Layouty te zobaczyć można w takichtytułach jak m.in. "Tele Świat", "TV 14", "Świat Seriali", "FaktTV", "Tele Magazyn", "Przekrój" czy "Show". W interneciezamieszczone zostały reklamy w formie doube billboardów oraz doublebillboardów ze streamingiem wideo. Znalazły się one w portalachGazeta.pl, Wp.pl i o2.pl. Działania wspiera autopromocja naantenach kanałów AXN, AXN Sci Fi i AXN Crime.

flashforward

Kreację prasową AXN przygotował we własnym zakresie, za obsługęfotokodów odpowiada agencja Mobijoy!, a za kreację internetową -Blueberry Communication Group. Media prasowe zaplanował AXN, zaśinternetowe - Value Media.

Kampania ruszyła w miniony piątek i potrwa około dwa tygodnie.Serial "FlashForward" miał swoją premierę w Stanach Zjednoczonych24 września br. Na antenie AXN będzie można go oglądać od 14listopada br. w soboty o godz 22.00. Tematem przewodnim opowieścijest przebłysk podczas którego cała ludzkość na 2 minuty i 17sekund traci świadomość.

Dołącz do dyskusji: AXN ruszył z kampanią serialu 'FlashForward'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl