SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spotkania świąteczne przez internet w wielkanocnej kampanii Biedronki (wideo)

Trwa wielkanocna kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka (należącej do Jeronimo Martins Polska). Akcja, pod hasłem „Dzielmy się tym, co najlepsze”, obejmuje spot wizerunkowy i reklamy informujące o promocjach cenowych.

Wizerunkowy spot z kampanii pokazuje, jak wielopokoleniowa rodzina w czasie epidemii wspólnie spędza święta wielkanocne dzięki łączeniu się przez wideo komunikatory internetowe. Pokazują sobie m.in. potrawy przygotowane na święta.

- Życzmy sobie, żeby rozłąka nas nie oddalała, ale czyniła bliskimi sobie - komentuje to lektor.

- Biedronka jak zawsze jest blisko Polaków i ich rodzin, również podczas przygotowań do świąt wielkanocnych. W tegorocznym spocie chcieliśmy pokazać Polakom, że nawet w trudnym czasie, możliwe jest dzielenie się rodzinnym ciepłem w gronie najbliższych. Pokazując w kampanii niecodzienny, wirtualny sposób na spędzenie Wielkanocy i realizując w ten sposób samą kampanię, chcemy zachęcić wszystkich klientów, aby tegoroczne święta spędzili w bezpieczny sposób - bez wychodzenia z domu, ale nadal w gronie najbliższych, dzieląc się tym co najlepsze w nas samych - opisuje Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Biedronki.

 

Jeronimo Martins podkreśla, że casting na obsadę kampanii odbył się w sposób zdalny, podobnie jak całość jej przygotowań. Aktorzy nagrali siebie oraz swoje rodziny w domach, przy użyciu telefonów, samodzielnie tworząc scenerię i wybierając dla siebie stroje. Montaż także odbywał się zdalnie, tak samo jak produkcja i postprodukcyja reklam.

Jednocześnie emitowane są reklamy produktowe, przedstawiające promocje cenowe, które obowiązują od 6 do 11 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Promocje dotyczą głównie produktów żywnościowych, m.in. jajek Moja Kurka i wędlin.

 

Wielkanocna kampania Biedronki potrwa do 13 kwietnia, obejmuje przede wszystkim telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP1, TVP2, stacje tematyczne), internet oraz same sklepy tej sieci (gazetka wielkanocna).

Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Duda Polska. Za aktywności w internecie odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

 

Na początku marca Biedronka rozpoczęła promocję, w ramach której na stałe obniża ceny 100 produktów podstawowego użytku. Natomiast od czwartku w zeszłym tygodniu do najbliższego piątku sklepy Biedronka w całym kraju są czynne całodobowo.

 

W całym kraju działa nieco ponad 3 tys. sklepów Biedronka. W ub.r. ich przychody sprzedażowe zwiększyły się o 7,9 proc. do 12,621 mln euro, a w ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 5,8 proc. Liczba sklepów zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100, a w tysiącu będą działały kasy samoobsługowe. Sieć Biedronka dotychczas nie prowadziła sprzedaży w internecie.

Dołącz do dyskusji: Spotkania świąteczne przez internet w wielkanocnej kampanii Biedronki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl