Bonduelle będzie promować się poprzez przepisy z platformy Fooder
Firma Bonduelle Polska, producent warzyw apertyzowanych wzmacnia obecność w internecie. Rozpoczyna roczną współpracę z agencją Iconaris, twórcą platformy Fooder.
Fooder jest platformą umożliwiającą zapisywanie przepisów kulinarnych z całego internetu. Ma obazę realnych użytkowników, którzy zapisali w sieci ok. 3 mln przepisów. Serwis oferuje też aplikację mobilną.
Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska wyjaśnia, że przepisy dostępne w internecie mocno wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. - Wartość kontaktu konsumenta z marką rośnie wraz z kontekstem w jakim pokazywana jest marka. Najsilniejsza będzie oczywiście w momencie, gdy nie tylko przepis posiada produkt z produkowanym przez nas warzywem, ale gdy nastąpi jego zapisanie, na przykład w personalizowanej książce kucharskiej jaką jest Fooder, a potem jego otwarcie w aplikacji mobilnej w momencie zakupów - mówi Anna Telakowiec.
Partnerstwo Bonduelle z serwisem Fooder jest częścią całorocznej strategii obecności marki w internecie. Składają się na to m.in. działania mailingowe i w wyszukiwarkach oraz w mediach społecznościowych.
Za te działania odpowiadać będzie także agencja Iconaris, z którą Bonduelle podpisało roczną umowę.
Dołącz do dyskusji: Bonduelle będzie promować się poprzez przepisy z platformy Fooder