Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w walentynkowej kampanii Empiku, bez Nergala i Czubaszek
Wystartowała walentynkowa odsłona kampanii reklamowej sklepów Empik. W spotach występują Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media.
Hasłem bieżącej kampanii ponownie jest slogan „Empik każdego inspiruje inaczej”, który po raz pierwszy pojawił się w jesiennej akcji reklamującej tę sieć (więcej o tym). Walentynkowa kampania potrwa do 14 lutego. - Wybraliśmy do emisji wersje spotów, które pasowały do konkretnych ofert produktowych - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Marianowicz, rzecznik prasowa Empiku.
W walentynkowej odsłonie akcji zabrakło satyryczki Marii Czubaszek oraz wokalisty Adama „Nergala” Darskiego, którzy promowali Empik z okazji świąt Bożego Narodzenia (więcej na ten temat). Przypomnijmy, że części klientom Empiku nie spodobało się, że twarzami świątecznej kampanii reklamowej sieci zostali Nergal i Czubaszek. Internauci wzywali do bojkotu salonów, a Empik tłumaczył, że wielu protestujących nie obejrzało spotów. - Osoby, które poczuły się urażone doborem bohaterów ostatniej kampanii reklamowej Empiku, przepraszam, zapewniając, że nie było to celowe działanie czy też prowokacja - napisał na Facebooku po zakończeniu bożonarodzeniowej akcji Olaf Szymanowski, prezes Empiku (więcej na ten temat).
Kampania walentynkowa - poza telewizją - będzie realizowana w prasie (m.in. „Newsweek”), internecie (YouTube), a także za pośrednictwem materiałów wspierających bezpośrednio w salonach, m.in. w periodyku Empiku „Tom Kultury”.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, spoty wyprodukował dom produkcyjny Play Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w walentynkowej kampanii Empiku, bez Nergala i Czubaszek
Zwijajcie się bo tyle osób już was omija, że kiosk Ruchu z wami wygra.