120 tys. zł z trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego. Fundusze dla dzieci z wadami słuchu
Dzięki emisji trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z wadami słuchu.
Charytatywny Blok Reklamowy wyemitowany został na antenach pięciu na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych zrzeszonych w projekcie „I love radio”, w tym samym czasie, w czwartek 11 kwietnia br., pomiędzy godz. 8.00 a 8.30. Akcja objęła łącznie 170 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych. Przekaz reklamowy dotarł do 6,8 mln słuchaczy (prognozowany wynik na podstawie danych Radio Track Millward Brown dla okresu od grudnia ub.r. do lutego br. - audytorium średniego kwadransa, pasmo 8.00-8.30, badany dzień: czwartek).
Tym razem inicjatywę wsparły: Honda, Media Expert, Media Markt, Polpharma (z marką Fonix), Viessmann (właściciel Fundacji Świadomi Klimatu oraz portalu Superbabka.pl) oraz Toyota Motor Poland. Każda z firm wykupiła 30-sekundowy spot-cegiełkę o wartości 20 tys. zł.
Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch.
Do tej pory, dzięki środkom z Bloków Charytatywnych organizowanych co roku 11 kwietnia przez „I love radio”, Stowarzyszenie sfinansowało rehabilitację domową dla 110 dzieci do 4 roku życia oraz turnusy rehabilitacyjne w Mrzeżynie, Darłówku i Warszawie, w których wzięło udział 118 dzieci.
Blok Charytatywny był jednym z elementów obchodów Polskiego Dnia Radia, które wspólnie zorganizowały stacje zrzeszone w projekcie „I love radio”. Tradycyjnie na antenach stacji można tego dnia usłyszeć specjalne wydania audycji poświęconych radiu, konkursy, zabawy, sondy uliczne oraz podejrzeć radio od kuchni.
„I love radio” to wspólna akcja pięciu największych nadawców radiowych, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. Projekt realizowany jest wspólnie przez największe, na co dzień konkurujące ze sobą grupy radiowe: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio.
Dołącz do dyskusji: 120 tys. zł z trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego. Fundusze dla dzieci z wadami słuchu