Chłopska Pędzona w nowych opakowaniach od Czteryczwarte
Agencja Czteryczwarte Brand Design przygotowała nową identyfikację wizualną marki Chłopska Pędzona (United Beverages).
Chłopska Pędzona to linia wódek i nalewek nawiązująca do domowej produkcji alkoholu i bazująca na tradycyjnych recepturach.
Zrealizowany przez Czteryczwarte projekt, który objął 8 SKU, ma oddawać ideę tradycyjnych metod wytwarzania. Koncept „wódki domowej” komunikowany jest ilustracją, a także kolorystyką poszczególnych wariantów, bazującą na kolorach ziemi i natury. Dodatkowo wspiera go etykieta imitująca stary papier oraz czcionka stylizowana na odręczną. Kształt etykiety oraz użyte liternictwo mają jednocześnie podkreślać, że produkt należy do kategorii mocnych alkoholi.
Dołącz do dyskusji: Chłopska Pędzona w nowych opakowaniach od Czteryczwarte