Communication Unlimited będzie reklamować markę Bodymax
Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wygrała przetarg na obsługę marki Bodymax z portfolio Orkla Health. Do zadań agencji będzie należało opracowanie koncepcji i pełna obsługa nowej platformy komunikacyjnej dla marki na najbliższych kilka lat.
Stworzone przez agencję rozwiązanie będzie funkcjonowało w Polsce i na rynkach europejskich m.in. w Danii. - Przetarg na międzynarodową platformę komunikacyjną dla marki Bodymax był sporym wyzwaniem dla uczestniczących agencji ze względu na skomplikowaną sytuację tej marki na rynkach międzynarodowych. Tym bardziej cieszy fakt, że wybór agencji Communication Unlimited był jednogłośny. Wybrane rozwiązanie jest uniwersalne w kontekście międzynarodowym a jednocześnie pozwoli na budowanie unikalnego pozycjonowania marki Bodymax, a to było podstawowym celem przetargu. Jednocześnie, rzadko obecnie spotykany entuzjazm i energia z jaką agencja podeszła do tego przetargu pozwalają nam bardzo optymistycznie myśleć o przyszłości marki Bodymax - tak wybór Communication Unlimited komentuje Joanna Baś-Marjańska, country marketing manager Orkla Health (od lutego br. Orkla Care).
Za projekt po stronie agencji odpowiada Sebastian Olszowy, client service director.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę. Nie podają też, ile i które agencje brały jeszcze udział w przetargu wygranym przez Communication Unlimited.
Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited będzie reklamować markę Bodymax