Czwórka powalczy o młodych widzów
W jesiennej ramówce TV4 znajdzie się wiele nowości, zmieni siętakże oprawa graficzna stacji i jej logo. Wśród nowych propozycjijest m.in. serial komediowy 'Sex FM' i reality show 'Zamiana żon'.
Akcja "Sex FM" rozgrywa się w stacji radiowej w szybkim,błyskotliwym stylu. Fabuła programu opiera się głównie na relacjachdamsko-męskich, do których dochodzi wśród członków ekipy stacji.Przedstawione są tu dwa kompletnie odmienne światy i odwiecznydylemat: "Czy kobiety i mężczyźni potrafią się dogadać?". Zdaniemtwórców serialu odpowiedź na pytanie brzmi: "Absolutnie nie!".
Przedstawiona w filmie rozgłośnia podzielona jest na dwieczęści. Częścią produkcyjną zajmują się wyłącznie mężczyźni,natomiast za pracę spikerską odpowiedzialne są tylko kobiety.Podział miedzy naturalnym środowiskiem jednej i drugiej strony jestbardzo wyraźnie zaznaczony, a jedyną "ziemia neutralną" jesttoaleta, gdzie dochodzi do spotkań, dyskusji oraz intryg miedzypłciami.
W serialu występują: Magdalena Kacprzak, Rafał Cieszyński,Mariusz Kiljan, Adrianna Jaroszewicz, Katarzyna Skoniecka, TeresaKwiatkowska, Andrzej Niemirski oraz Bolec. Reżyseruje JakubMiszczak, a producentem wykonawczym jest ATM Grupa. "Sex FM"emitowany ma być w Czwórce od 2 września w niedziele o 22.00.
Z kolei reality show "Zamiana żon" to program, w którym tym dwierodziny zamieniają się na tydzień żonami. Bohaterkami każdegoodcinka są dwie kobiety, z których każda zamieszka w domu z nieswoim mężem, nie swoimi dziećmi i nie swoimi problemami. "Zamianażon" przedstawia różne sposoby na życie, na wychowanie dzieci czyna gospodarowanie pieniędzmi.
Program, będący adaptacją brytyjskiego formatu "Wife Swap",liczy w sumie 15 odcinków. W pierwszym z nich zaprezentowanizostaną widzom wszyscy uczestnicy serii, którzy będą bohateramikolejnych epizodów. "Zamiana żon" nadawana będzie od 5 września wkażdą środę o 21.00. Producentem reality show jest firma EndemolPolska.
TV4 pokaże jesienią także nowy polski serial zatytułowany"Regina". Jest to produkcja z pogranicza thrillerapsychologicznego, sensacji i serialu obyczajowego. Akcja "Reginy"rozgrywa się enigmatycznym miasteczku, którego mieszkańcy skrywająswoje mroczne tajemnice. W serialu występują: Dominika Ostałowska,Olgierd Łukaszewicz, Halina Łabonarska, Mirosław Baka i KingaPreis. Reżyseruje Teresa Kotlarczyk.
W nowej ramówce kanału pojawią się także dalsze odcinkikultowych już "Włatców móch" czy drugi sezon amerykańskiego seriali"Kości". Nie zabraknie także premierowych wydań magazynu "Galileo","Czułych drani" i programu Mariusza Maxa Kolonko "OdkrywanieAmeryki"". Jednak lokomotywą jesiennej ramówki ma być program "BigBrother - Wielki Brat 4.1", przygotowywany przez firmę EndemolPolska. Szczegóły reality show stacja ma ujawnić na jutrzejszejkonferencji prasowej.
W jesiennej ramówce Czwórki pojawić się ma także specjalne,codzienne pasmo tabloidowe "Happy Hour", nawiązujące konwencją doinformacji publikowanych w dziennikach "Fakt" czy "SuperExpress".
Zmieni się oprawa graficzna i logo stacji. Zamiast TV4 używanabędzie nazwa Czwórka. Pojawiła się ona już w informacjach prasowychi zaproszeniach wysyłanych przez telewizję, chociaż formalnie nazwaTV4 pozostaje w dokumentach. - Chcemy w ten sposób przybliżyćstację widzom. Każdy, kto chodził do szkoły nr 4, mówił na nią'czwórka' - tłumaczy w rozmowie z "Dziennikiem" Piotr Fajks, prezesTV4.
Wszystkie te działania mają sprawić, że w górę poszybują wynikioglądalności Czwórki. W pierwszym półroczu udziały stacji w rynkutelewizyjnym wyniosły 2 proc. (dane AGB Nielsen Media Research).Nowości mają poprawić ten wynik mniej więcej o połowę.
Zdaniem Macieja Króla, szefa działu telewizyjnego w domumediowym MediaCom Warszawa, poprzez inwestycje Czwórka chce sięprzygotować na ofensywę Pulsu. - Puls ma zostać znaczniedofinansowany. Obie stacje mają podobny zasięg. Sądzę, że TV4 chcewyprzedzić ruch konkurencji - mówi "Dziennikowi" Król.
Dołącz do dyskusji: Czwórka powalczy o młodych widzów