SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Decathlon powierza agencji Przestrzeń obsługę 360 na kolejny rok

Sieć sklepów Decathlon przedłużyła na rok 2021 współpracę w zakresie obsługi reklamowej z agencją Przestrzeń.

To już trzeci rok współpracy marki z Przestrzenią. Marketer zdecydował się ją przedłużyć bez rozpisywania przetargu.

- To nieczęsta praktyka, więc tym bardziej jesteśmy wdzięczni, że nasza codzienna, dwuletnia praca została w ten sposób doceniona - mówi Tomasz Misiukiewicz, założyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.

Jak dotąd Przestrzeń zrealizowała dla marki m.in.: dwie kampanie wizerunkowe, kilkanaście akcji produktowych i taktycznych, przeprowadziła rebranding marki wraz z stworzeniem nowego brandbooka. Przestrzeń odpowiada także za codzienną komunikację Decathlon w mediach społecznościowych.

Obecnie trwają przygotowania do kolejnej kampanii wizerunkowej i akcji produktowych opartych na nowej, wypracowanej wspólnie z agencją strategii.

Niedawno Decathlon zatrudnił agencję VMLY&R do obsługi w zakresie kampanii taktycznych. W ramach umowy agencja  przygotuje dla klienta kilka aktywacji specjalnych.

Dołącz do dyskusji: Decathlon powierza agencji Przestrzeń obsługę 360 na kolejny rok

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl