Decathlon powierza agencji Przestrzeń obsługę 360 na kolejny rok
Sieć sklepów Decathlon przedłużyła na rok 2021 współpracę w zakresie obsługi reklamowej z agencją Przestrzeń.
To już trzeci rok współpracy marki z Przestrzenią. Marketer zdecydował się ją przedłużyć bez rozpisywania przetargu.
- To nieczęsta praktyka, więc tym bardziej jesteśmy wdzięczni, że nasza codzienna, dwuletnia praca została w ten sposób doceniona - mówi Tomasz Misiukiewicz, założyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.
Jak dotąd Przestrzeń zrealizowała dla marki m.in.: dwie kampanie wizerunkowe, kilkanaście akcji produktowych i taktycznych, przeprowadziła rebranding marki wraz z stworzeniem nowego brandbooka. Przestrzeń odpowiada także za codzienną komunikację Decathlon w mediach społecznościowych.
Obecnie trwają przygotowania do kolejnej kampanii wizerunkowej i akcji produktowych opartych na nowej, wypracowanej wspólnie z agencją strategii.
Niedawno Decathlon zatrudnił agencję VMLY&R do obsługi w zakresie kampanii taktycznych. W ramach umowy agencja przygotuje dla klienta kilka aktywacji specjalnych.
Dołącz do dyskusji: Decathlon powierza agencji Przestrzeń obsługę 360 na kolejny rok