Wojtek Walczak w agencji Przestrzeń
Do zespołu agencji Przestrzeń dołączył Wojtek Walczak obejmując stanowisko chef strategy officera.
W Przestrzeni Wojtek Walczak odpowiadać będzie nie tylko za prowadzenie działu strategii, ale także rozwój strategicznej oferty agencji.
Walczak w branży reklamowej pracujeod ponad 20 lat. Wcześniej pracował m.in. jako chief strategy officer w agencji Plej, partner agencji strategicznej Melting Pot, strateg w PZL. Współtworzył komunikację m.in. dla Allegro, Play, Heineken, Radio 357, Aviva czy Vision Express.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Wierzę, że to jest miejsce, które najpierw chce dobrze zrozumieć strategicznie, czego potrzebuje i dokąd ma zmierzać marka, a dopiero potem zaopiekować się tematem kreatywnie (co nie jest wcale praktyką na rynku) - mówi Wojtek Walczak. - Wierzę, że zderzanie perspektyw, kompetencji i talentów daje najlepsze rozwiązania. Przestrzeń ma za sobą kilka bardzo kompleksowych i całościowych projektów, ale wierzę, że te najlepsze dopiero przed nią - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Wojtek Walczak w agencji Przestrzeń