Deloitte Digital zrealizuje kampanię Lay’s „Which Lay’s Is Yours?” na 13 rynków europejskich
Polski oddział agencji Deloitte Digital w wyniku wygranego przetargu przygotował materiały do kampanii digital marki Lay’s (PepsiCo).
Przedmiotem przetargu było przygotowanie kampanii digitalowej dla marki Lay’s na trzynaście rynków Europy Środkowo-Wschodniej, w tym strony internetowej, egzekucji do działań w social media, kampanii display, a także aktywacji dla influencerów.
Stworzone przez agencję materiały bazowały na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?”.
- Lay’s to kolejny międzynarodowy projekt prowadzony przez Deloitte Digital CE, wykorzystujący nasze kompetencje w obszarze marketing & content - mówi Monika Salamon, group cccount director z Deloitte Digital CE.
Lay’s to nie jedyna marka z portfela PepsiCo obsługiwana przez Deloitte Digital. Agencja pracuje także dla Pepsi (m.in. komunikacja online „Wyzwania smaku” z Filipem Chjzerem) i Mirinda (przygotowanie kampanii „Smakuj życie” z youtuberką Agnieszką Grzelak).
Dołącz do dyskusji: Deloitte Digital zrealizuje kampanię Lay’s „Which Lay’s Is Yours?” na 13 rynków europejskich