Dla kupujących w internecie najważniejsze są ceny
Internauci robiący zakupy w sieci największą uwagę przypodejmowaniu decyzji zwracają na cenę danego produktu.
Cena jest najważniejszym czynnikiem dla 48 procent kupującychonline - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nabadanie firmy Synovate.
Drugim decydującym czynnikiem jest darmowa przesyłka, na którąwskazało 18 procent respondentów. Następne w kolejności są:specjalne promocje (8 procent), cechy danego produktu (7 procent)oraz szybkość i sprawność procesu zakupu (4 procent).
Pytani o drugi najważniejszy czynnik przy robieniu zakupówonline, badani najczęściej wskazywali na darmową przesyłkę (40procent), a następnie: cenę (23 procent), promocje (15 procent),cechy (10 procent) oraz szybkość i sprawność procesu zakupu (8procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Dla kupujących w internecie najważniejsze są ceny