„Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Świat & Ludzie”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2016 roku względem maja 2015 roku zmalała o 2,45 proc. i wyniosła 514 090 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,21 proc. do 307 542 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 223 154 egz., po wzroście o 6,02 proc.
Ostatnią pozycję zajął tygodnik „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 16,70 proc. do 163 122 egz.
Dwa oczka wyżej znalazł się magazyn „Świat & Ludzie”, który odnotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 3,83 proc. Jego średni wynik w maju br. to 179 760 egz.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
694 834 |
514 090 |
514 090 |
708 587 |
526 994 |
526 994 |
-2,45% |
Twoje Imperium |
429 516 |
307 542 |
307 542 |
408 709 |
297 963 |
297 963 |
3,21% |
Rewia |
324 683 |
223 154 |
223 154 |
311 838 |
210 482 |
210 482 |
6,02% |
Świat & Ludzie |
284 909 |
179 760 |
179 760 |
293 397 |
186 915 |
186 915 |
-3,83% |
Na Żywo |
273 902 |
168 695 |
168 695 |
282 935 |
171 584 |
171 584 |
-1,68% |
Dobry Tydzień |
269 124 |
163 122 |
163 122 |
241 200 |
139 777 |
139 777 |
16,70% |
W porównaniu do kwietnia br. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej też stracił magazyn „Świat & Ludzie” - było to 10,20 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
694 834 |
514 090 |
514 090 |
698 571 |
536 259 |
536 259 |
-4,13% |
Twoje Imperium |
429 516 |
307 542 |
307 542 |
428 943 |
314 315 |
314 315 |
-2,15% |
Rewia |
324 683 |
223 154 |
223 154 |
326 645 |
225 270 |
225 270 |
-0,94% |
Świat & Ludzie |
284 909 |
179 760 |
179 760 |
290 906 |
200 173 |
200 173 |
-10,20% |
Na Żywo |
273 902 |
168 695 |
168 695 |
277 451 |
187 785 |
187 785 |
-10,17% |
Dobry Tydzień |
269 124 |
163 122 |
163 122 |
271 192 |
174 579 |
174 579 |
-6,56% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobry Tydzień” z największym wzrostem wśród tygodników yellow. Liderem „Życie na Gorąco”