SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Efekt ROPO w kampanii Nice

Trwa internetowa kampania firmy Nice, dostawcy systemów automatyki do bram i rolet oraz bram garażowych, prowadzona we współpracy z RTB Tracker, w ramach której wykorzystano m.in. efekt ROPO.

Wykorzystany w kampanii Nice efekt ROPO polega na przekierowaniu ruchu z online do offline. Klienci przeszukując sieć zdobywają wiedzę, która w efekcie ma ich doprowadzić do zakupu danego produktu, ale już w sklepie stacjonarnym.

Podstawowym założeniem akcji, poza charakterem informacyjnym o produkcie, jest zdobycie poprzez internet jak największej ilości nabywców produktów Nice. Cel ten jest realizowany poprzez emisję przekazu reklamowego do wybranej grupy odbiorców oraz użycie kreacji richmedia zawierających film wideo.

Ponadto na potrzeby kampanii przygotowano specjalny landing page oraz platformę wspomagającą komunikację Nice z partnerami biznesowymi.

Do realizacji kampanii zastosowano kreacje richmedia emitowane w różnych serwisach tematycznych, mailing oraz reklamę w wyszukiwarkach. Wykorzystane także zostały kanały YouTube oraz media społecznościowe.

Dołącz do dyskusji: Efekt ROPO w kampanii Nice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl