„Pochodzenie ma znaczenie" w nowej kampanii Nice To Fit You
Wystartowała jesienna odsłona komunikacji marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You. Kampania oparta jest o działania digitalowe, uzupełniona o działania z zakresu influencer marketingu oraz obecność na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Hasło „Pochodzenie ma znaczenie” to punkt wyjścia w nowej kampanii Nice To Fit You, dostawcy cateringu dietetycznego obecnego w kilkudziesięciu miastach w Polsce.
- Dobre samopoczucie, zmiana nawyków żywieniowych na zdrowsze, czy kwestie ekonomiczne już nie są jedynymi determinantami wyboru diety pudełkowej przez wymagającego konsumenta. Równie ważny stał się smak. Wierzymy, że jeśli stoją za nim prawdziwe legendarne składniki - m.in. tradycyjny makaron udon z Korei Południowej, oliwki z Grecji czy łosoś atlantycki z Norwegii –to jest to coś, co jest w stanie przekonać go do postawienia na naszą ofertę” – wyjaśnia Urszula Kupraszewicz, chief growth officer w NTFY.
Kampania zaplanowana jest do listopada br. Za ideę kreatywną, zaplanowanie ekosystemu kampanijnego, kreacje, obsługę SoMe odpowiada agencja H2O Creative, reżyserią spotu zajął się Bastien Loiseau. Za zakup mediów odpowiada Media Republic.
Dołącz do dyskusji: „Pochodzenie ma znaczenie" w nowej kampanii Nice To Fit You