Grayling wypromuje hotel Element by Westin
Agencja Grayling Poland została wybrana do obsługi w obszarze public relations przy okazji wprowadzenia na polski rynek marki w nowej kategorii hoteli „extended stay” - Element by Westin.
W ramach współpracy Grayling odpowiada za relacje z mediami oraz influencerami. Celem działań jest budowa świadomości marki Element by Westin w Polsce, aby podkreślić jej innowacyjny charakter, zrównoważone podejście do środowiska oraz unikalną ofertę skierowaną do gości planujących dłuższe podróże służbowe czy prywatne. Ze strony Grayling działania koordynuje Karolina Osińska, account manager, ze strategicznym nadzorem Bartosza Sroki, dyrektora i head of operations.
Hotele Element by Westin to ponad 100 obiektów w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Pierwszy hotel marki w Polsce zlokalizowany jest we Wrocławiu, został otwarty we wrześniu br.
Dołącz do dyskusji: Grayling wypromuje hotel Element by Westin