SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nietypowy billboard Lecha – marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i zadbali o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Marka postawiła billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.

Żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. Wychodząc z tego założenia, marka Lech w ramach akcji „Łap chwile, nie nadgodziny” zachęca do tego, żeby kończyć pracę o czasie.

Nietypowy billboard Lecha – marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy


Dlatego w otoczeniu biurowców przy ul. Burakowskiej w Warszawie pojawił się wyjątkowy Lechowy billboard. Wyjątkowy, bo częstujący piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie. Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie.

– Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.

Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.

Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych - Parano Films.

Dołącz do dyskusji: Nietypowy billboard Lecha – marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl