Piwo Lech reklamowane specjalnymi spotami w blokach reklamowych
W blokach reklamowych wybranych stacji tv pojawiły się nowe spoty reklamowe piwa Lech. Wyróżniają się na tle dynamicznych i głośnych reklam, oferując widzom dawkę spokoju. Nowa odsłona kampanii stawia na łagodne dźwięki i wyważone tempo, tworząc atmosferę sprzyjającą wyciszeniu.
Marka Lech w swojej komunikacji zachęca do wyciszenia, zwolnienia, oderwania od zgiełku. Dlatego przygotowano specjalne spoty, które wyróżniają się w głośnych blokach reklamowych swoją spokojną formą. W spotach marki dźwięk jest ambientowy, naturalny, z otoczenia. Słyszymy szum fal, śpiew ptaków, spokojną muzykę w oddali. To ma przywodzić na myśl wakacyjny luz i na czas spotu przenosi nas na słoneczną plażę, w góry czy do działkowego ogródka.
Inspiracją do przygotowania alternatywnych wersji spotów była głośna, inwazyjna forma bloków reklamowych, głównie tych towarzyszących meczom mistrzostw Europy w piłce nożnej. Cztery warianty specjalnych, wyciszonych spotów (30- i 15-sekundowe) pojawiły się w najgłośniejszych telewizyjnych blokach reklamowych. Będą emitowane do końca września.
Za strategię, ideę i produkcję odpowiada agencja VML. Spoty w reżyserii Tadeusza Śliwy zostały zrealizowane przez MOON Films wraz ze studiem postprodukcyjnym TELEVISOR oraz studiem dźwiękowym Juice.
Dołącz do dyskusji: Piwo Lech reklamowane specjalnymi spotami w blokach reklamowych