594 tys. widzów programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w Polsacie
Nowy kulinarny program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” śledziło średnio 594 tys. widzów. Produkcja dał Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 15,47 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” na antenie Polsatu oglądać można było w środy o godz. 20.05, w okresie od 1 września do 20 października br. Średnia widownia produkcji wyniosła 594 tys. osób, co przełożyło się na 4,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,72 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się przedostatni odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 710 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania nowego programu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, osiągała 10,10 proc. udziału. Druga była TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Alarm!” i „Leśniczówka”; 9,35 proc.), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Milionerzy”; 9,17 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był czwarty.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 15,47 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zasady programu „Family Food Fight”
„Family Food Fight” to stworzony w 2017 roku australijski format kulinarny z katalogu Endemol Shine Group, który powstał dla Nine Network. Formuła programu polega na tym, że rodziny rywalizują ze sobą w przygotowywaniu potrwa kulinarnych. W Polskiej edycji zmierzy się sześć drużyn, a zwycięzcy otrzymają nagrodę finansową.
Jurorami w polskiej edycji programu - zatytułowanej „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” - byli Ewa Wachowicz (znana widzom Polsatu m.in. z programu „Ewa Gotuje”), Piotr Gąsowski (prowadzący „Twoja twarz brzmi znajomo) i Adam Borowicz (pochodzący ze śląska vloger i gospodarz autorskich programów kulinarno-podróżniczych). Show „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” nie miał prowadzącego. Funkcję tę pełnili jurorzy.
Show na zlecenie Telewizji Polsat produkuje Endemol Shine Polska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 594 tys. widzów programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w Polsacie