Garden of Words wypromuje kampanię „Uczymy jak słodzić”
Do grona klientów Garden of Words dołączył Związek Producentów Cukru w Polsce. Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz realizację kampanii edukacyjnej „Uczymy jak słodzić”.
Do zadań agencji należy przygotowanie strony internetowej kampanii, prowadzenie biura prasowego, media relations, expert i celebrity placement, niestandardowa współpraca z mediami oraz współpraca z blogerami kulinarnymi.
Działania będą realizowane do grudnia 2017 roku.
Celem kampanii „Uczymy jak słodzić”.jest zmiana wizerunku cukru oraz uświadomienie, że jest on produktem naturalnym i potrzebnym w zbilansowanej diecie, przy zachowaniu aktywności fizycznej.
Dołącz do dyskusji: Garden of Words wypromuje kampanię „Uczymy jak słodzić”
Z tego co się orientuję, to organizm w czasie trawienia zamienia wszystkie węglowodany (poza błonnikiem) w cukry proste. Jaki jest zatem sens dostarczania organizmowi cukru samego w sobie? Nie dajcie się nabierać na zagrywki lobby cukierniczego.