SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Nowy Ład przygotuje kampanię "Godzina dla Ziemi WWF"

Fundacja WWF Polska wybrała Grupę Nowy Ład do przygotowania i realizacji kampanii komunikacyjnej "Godzina dla Ziemi WWF" - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

W odpowiedzi na zaproszenie WWF Polska do składania ofert  na przygotowanie i realizację kampanii komunikacyjnej "Godzina dla Ziemi WWF" wpłynęły dwie oferty. Złożyły je firmy: Grupa Nowy Ład i AżTuNagle Mirosław Kulisz.

Fundacja do współpracy wybrała Grupę Nowy Ład.

Do zadań wybranej agencji należało m.in. przygotowanie strategii komunikacji kampanii "Godzina dla Ziemi", obejmującej big idea, insight, claim kampanii oraz key message, propozycję consumer take-out i nazwę wydarzenia - dostosowanie do nazwy głównej akcji.

Agencja odpowiadała również za przygotowanie taktyki działań, przedstawienie propozycji aktywacji grupy docelowej. Agencja ma również przygotować dwie linie kreatywne, w tym jedną z grą jako aktywacja konsumencka.

Celem kampanii WWF Polska jest zwrócenie uwagi ludzi na to, że działaniem niezbędnym jest ochrona klimatu i neutralność klimatyczna;, skutki kryzysu klimatycznego odczujemy wszyscy, niezależnie od granic państw i kontynentów, kończy się tania natura, tania żywność, tania energia i tania woda i tylko to od nas tylko zależy, jak bardzo dotkną nas i innych konsekwencje ocieplenia.

Budżet kampanii wynosi 180 tys. zł.

 

Dołącz do dyskusji: Grupa Nowy Ład przygotuje kampanię "Godzina dla Ziemi WWF"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl