SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hand Made wspiera najnowszą akcję “Rodowita Wilczki”

“Kupuj wody i zbieraj wilczki” to hasło corocznej, kultowej już akcji organizowanej przez markę Rodowita. Za jej komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja Hand Made.
 

Aby wziąć udział w akcji, należy kupić 48 butelek dowolnej wody Rodowita i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie. Do wygrania jest 20 tysięcy pluszowych wilczków Rodowita, a część dochodu zostanie przekazana Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Agencja odpowiada za komunikację akcji w social media oraz w outdoorze. Hand Made przygotowała materiały do digitalu, formaty outdoor, posty wizerunkowe wideo czy layout typograficzny, który od dwóch lat jest dominujący w komunikacji SoMe.

Hand Made od 2 lat, w ramach stałej współpracy, obsługuje media społecznościowe marki Rodowita. Agencja odpowiada za strategię komunikacji, produkcję materiałów graficznych oraz kreację tekstów, a także moderację i koncepcje aktywacji. W ubiegłym roku agencja przygotowała między innymi kampanię komunikującą wprowadzenie nowego formatu 1 L (podstawowy oraz Active z korkiem sportowym) w digitalu oraz social media. 

Dołącz do dyskusji: Hand Made wspiera najnowszą akcję “Rodowita Wilczki”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl