Hand Made autorem nowej kampanii Diosminex Max
Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię dla leku Diosminex Max z portfolio Bausch Health.
Zadaniem agencji było przygotowanie scenariusza spotu (30 i 15 sekundowego), nadzór nad produkcją oraz postprodukcja materiału. Poza reklamą telewizyjną Hand Made odpowiada za przygotowanie formatów OOH i digitalowych dla kampanii. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a reżyserem był Marcin Dubieniec.
Reklama Diosminex Max skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 40+, ale przewlekła niewydolność żylna dotyczy szerszego grona. Marka chciała poprzez czytelną i pojemną metaforę podkreślić swoje wyróżniki (USP - Unique Selling Proposition). Dlatego w spocie wykorzystano metaforyczne schody.
- Przewlekła niewydolność żylna ma aż 7 stopni zaawansowania, a Diosminex Max można stosować na każdym z nich. Dlatego posłużyliśmy się metaforą schodów, w których każdy kolejny stopień odzwierciedla inny etap zaawansowania choroby. Zabieg ten pozwolił nam pokazać szerokie spektrum działania leku oraz jego uniwersalność - mówi Dominika Janiszewska, senior copywriter w Hand Made.
To kolejny projekt Hand Made dla koncernu Bausch Health. Agencja przygotowała produkcję między innymi dla marek 4Flex, Chlorchinaldin, Inaldin czy Hyal Drop.
Dołącz do dyskusji: Hand Made autorem nowej kampanii Diosminex Max