Happy Meal w McDonald’s reklamowany z nowymi zabawkami (wideo)
Do zestawów Happy Meal w McDonald’s dodawane są nowe zabawki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB i Macroscope OMD.
Od 28 lutego do końca marca przy zakupie dziecięcych zestawów Happy Meal w McDonald’s otrzymuje się nowe zabawki: przeznaczone dla chłopców Bakugany, istoty zamknięte w kulach, które wrzucone na pole bitwy przyjmują swoją prawdziwą postać, albo skierowane do dziewczynek magiczne jabłka, skrywające niespodzianki związane z kotką Hello Kitty. Do każdej zabawki dołączona jest też rysunkowa instrukcja oraz naklejki. Dodatkowo na stronie happymeal.pl dostępna jest – w wersjach Bakugan i Hello Kitty – gra, oparta na mechanizmie zabawy „w 3 kubki”.
Jednocześnie ruszyła kampania reklamowa mająca na celu promowanie oferty Happy Meal oraz budowanie wizerunku McDonald’s jako restauracji rodzinnej. Akcja obejmuje telewizję (dwa 30 sekundowe spoty w TVP, Polsacie i stacjach dziecięcych z oferty At Media) oraz internet (rectangle, billboardy i reklamy video m.in. na stronie cartoonnetwork.pl). Działania wizerunkowe będą prowadzone do 27 lutego, natomiast na marzec zaplanowany jest konkurs oparty na grze pamięciowej, w którym do wygrania będą m.in. minikonsole Nintendo DSi XL. Tę akcję będą wspierać reklamy w internecie.
Kreację całej kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Happy Meal w McDonald’s reklamowany z nowymi zabawkami (wideo)