Heineken, Oreo, Toyota, Google+, Samsung, Dove - „złote” kampanie PR-owe z Cannes Lions 2013 (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Public Relations w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Google+, Heineken, Oreo, Dove, Toyota i Samsung.
Dumb ways to die
Agencja: McCann Melbourne
Klient: metro w Melbourne
Produkt: bezpieczeństwo w metrze
Nagroda: Grand Prix oraz Złote Lwy w podkategorii Best Use of Social Media
Kampania „Dumb ways to die” zdobyła jeszcze 4 Grand Prix (m.in. w kategorii Titanium & Integrated Lions) oraz kilkanaście Złotych, Srebrnych i Brązowych Lwów (więcej na ten temat)
Mój materacowy bank
Agencja: VCCP Madrid
Klient: Des’s
Produkt: producent materaców
Oreo Daily Twist
Agencja: Draft FCB New York
Klient: Mondelez International
Produkt: Oreo
>>> Oreo, Toshiba, Nike, McDonald's, Adidas, Dove - "złote" e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Toyota Tundra - projekt Statek Kosmiczny
Agencja: Saatchi & Saatchi Los Angeles
Klient: Toyota
Produkt: Toyota Tundra
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Automotive and Transport oraz Best Integrated Campaign Led by PR
>>> Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions 2013)
Metropole - tweetfonia
Agencja: Havas Worldwide Amsterdam
Klient: Metropole Orkest
Produkt: Metropole Orkest
Dołącz do dyskusji: Heineken, Oreo, Toyota, Google+, Samsung, Dove - „złote” kampanie PR-owe z Cannes Lions 2013 (wideo)