„I’ll be black. White not?” w kampanii BMW i3
Trwa kampania reklamowa białej i czarnej wersji kolorystycznej nowego BMW i3. Akcję, prowadzoną pod hasłem „I’ll be black. White not?”, przygotowały agencje MAB i dom mediowy Initiative Warszawa.
Reklamy podkreślają, że nowy model BMW nie emituje spalin, napęd BMW eDrive, baterie z zasięgiem do 200 km oraz ciekawą stylistykę. W kampanii prezentowana jest wersja z pakietem wyposażenia o wartości 12 229 zł (obejmująca m.in. nawigację, element oświetlenia LED, 19-calowe aluminiowe felgi i system BMW iRemote), dostępna w atrakcyjnej ofercie leasingowej eLeasing 101 proc.
Kampania, pod hasłem „I’ll be black. White not?”, prezentuje dwa warianty kolorystyczne BMW i3: biały i czarny.
Działania są realizowane w internecie, prasie oraz salonach sprzedaży.
Kreacją kampanii zajęła się agencja MAB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Dołącz do dyskusji: „I’ll be black. White not?” w kampanii BMW i3