IAB Polska powołała grupę roboczą wydawców afiliacyjnych
W IAB Polska powstała nowa grupa robocza, w skład której weszli przedstawiciele sieci i największych wydawców afiliacyjnych. Nowa grupa przygotuje kodeks dobrych praktyk w obszarze afiliacji.
W składzie nowej grupy roboczej znaleźli się przedstawiciele następujących sieci i wydawców afiliacyjnych: Bonnier Biznes Polska (System Partnerski Bankier.pl), Awin.pl, Tradetracker.com, Grupa Bauer Media (ebrokerpartner.pl / rankomat.pl), Cube Group (netsalesmedia.pl), Comparison sp. z o.o. (chwilowo.pl), Adtraction.pl (Adtraction Marketing AB) oraz Comperia.pl.
W pierwszej kolejności grupa planuje skatalogowanie kluczowych obszarów marketingu afiliacyjnego, na podstawie których spisze kodeks dobrych praktyk branżowych.
Ponadto, zespół chce objąć afiliację badaniami (określenie skali rynku) oraz prowadzić kampanie edukacyjne.
Nabór do grupy jest otwarty.
Dołącz do dyskusji: IAB Polska powołała grupę roboczą wydawców afiliacyjnych