Jakub Prószyński rozstał się z Truly
Jakub Prószyński po trzech latach zakończył pracę w agencji Truly. Pełnił tam funkcję head of social media team.
Do zespołu Truly Prószyński dołączył w sierpniu 2015 roku, kiedy działała jeszcze pod nazwą Przeagencja (rebranding firma przeszła w październiku 2016 roku).
Był odpowiedzialny m.in. za koordynację pracy działu social media & content marketingu, planowanie i wdrożenia komunikacji klientów w mediach społecznościowych, działania w obszarze new business i relacje z blogosferą.
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe gromadził w Havas Worldwide, Monday (w obu na stanowiskach community managera), Carrot, FaceAddicted i Think Kong. Studiował socjologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Z branżą marketingową związany od ponad 7 lat.
Jego dalsze plany zawodowe są na razie nieznane.
Dołącz do dyskusji: Jakub Prószyński rozstał się z Truly