Jysk w nowej kampanii employer brandingowej szuka pracowników
Sieć Jysk przeprowadza w tym roku globalną kampanią rekrutacyjną, w której chce zachęcić do aplikowania do pracy w sklepach. W Polsce kampania potrwa do połowy maja.
Nowa kampania rekrutacyjna Jysk ma zachęcić kandydatów do aplikowania na wszystkie stanowiska dostępne w sklepach sieci.
Jysk rekrutuje
Kampania opiera się na dwóch, głównych przekazach związanych z kulturą pracy Jysk: rozwój pracowników oraz silne i zintegrowane zespoły.
- Mocno inwestujemy w rozwój naszych pracowników, mamy kilka rozbudowanych programów przygotowujących do wewnętrznych awansów, ale również szkolimy z umiejętności sprzedażowych, zarządczych, czy komunikacyjnych. Jeżeli ktoś chce sięgać po więcej, to ma ku temu doskonałe warunki - mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji Jysk Polska.
Nowa kampania rekrutacyjne prowadzona jest pod hasłem: Zatrudniamy. Główne treści publikowane są w mediach społecznosciowych, na portalach rekrutacyjnych. Przedstawiciele sieci będa również prowadzić dedykowane spotkania w szkołach zawodowych, czy w wybranych urzędach pracy.
Jysk nie podaje, z jakimi agencjami współpracował przy tworzeniu kampanii.
Dołącz do dyskusji: Jysk w nowej kampanii employer brandingowej szuka pracowników