SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jysk w nowej kampanii employer brandingowej szuka pracowników

Sieć Jysk przeprowadza w tym roku globalną kampanią rekrutacyjną, w której chce zachęcić do aplikowania do pracy w sklepach. W Polsce kampania potrwa do połowy maja.

Nowa kampania rekrutacyjna Jysk ma zachęcić kandydatów do aplikowania na wszystkie stanowiska dostępne w sklepach sieci.

Jysk rekrutuje

Kampania opiera się na dwóch, głównych przekazach związanych z kulturą pracy Jysk: rozwój pracowników oraz silne i zintegrowane zespoły.

- Mocno inwestujemy w rozwój naszych pracowników, mamy kilka rozbudowanych programów przygotowujących do wewnętrznych awansów, ale również szkolimy z umiejętności sprzedażowych, zarządczych, czy komunikacyjnych. Jeżeli ktoś chce sięgać po więcej, to ma ku temu doskonałe warunki - mówi Sylwia Filimon, dyrektor komunikacji Jysk Polska.

 

Nowa kampania rekrutacyjne prowadzona jest pod hasłem: Zatrudniamy. Główne treści publikowane są w mediach społecznosciowych, na portalach rekrutacyjnych. Przedstawiciele sieci będa również prowadzić dedykowane spotkania w szkołach zawodowych, czy w wybranych urzędach pracy.

Jysk nie podaje, z jakimi agencjami współpracował przy tworzeniu kampanii.

Dołącz do dyskusji: Jysk w nowej kampanii employer brandingowej szuka pracowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl