Kanał Dizi w ofercie Biura Reklamy TVP. Emisja reklam od maja
Emitujący tureckie seriale kanał Dizi - najnowsza stacja z portfolio Grupy Kino Polska TV - trafił do oferty Biura Reklamy TVP, które odpowiada na polskim rynku za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoring i akcje niestandardowe. Reklamy w Dizi pojawią się od maja. - Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę - mówi Ewelina Czuba, dyrektor BR TVP.
Kanał Dizi jest propozycją skierowaną do miłośników tureckich seriali w Polsce, w ramówce znajdują się produkcje obyczajowe, romantyczne i kryminały. Nazwa kanału pochodzi od tureckiego słowa „Dizi”, który oznacza bardzo popularny w Turcji gatunek wysokobudżetowych seriali, których akcja toczy się zwykle w Stambule lub regionie Anatolii.
Stacja rozpoczęła nadawanie w czwartek, 1 kwietnia 2021 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Brokrerem reklamowym Dizi zostało Biuro Reklamy TVP, które odpowiada na polskim rynku za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoring i akcje niestandardowe w stacji.
- Dizi jest siódmym kanałem z ofertą reklamową w portfolio Grupy Kino Polska TV, a pierwszym którego sprzedaż reklam będzie prowadził nowy dla nas broker - TVP. Liczymy, że nasz nowy kanał zostanie pozytywnie przyjęty przez reklamodawców i osiągnie sukces komercyjny - komentuje Marek Wochna, dyrektor sprzedaży produktów reklamowych w Kino Polska TV.
- Współpraca z Kino Polska TV SA jest dla nas zarówno zaszczytem, jak i wyzwaniem. Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę. Kino Polska TV SA od lat z sukcesem buduje pozycję swoich stacji na rynku telewizyjnym. Wierzę, że również kanał DIZI, korzystający z bogatego doświadczenia swojego nadawcy, podbije serca widzów - dodaje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
Reklamy w Dizi od 1 maja
Spoty reklamowe w Dizi będą emitowane od soboty, 1 maja 2021 roku. Kanał będzie sprzedawany w grupie komercyjnej 16-59 (wszyscy dorośli w wieku 16-59 lat). - Zależało nam na poszerzeniu grupy komercyjnej o dorosłych w wieku 50-59 lat, ponieważ jest to grupa osób bardzo istotna dla większości marketerów, cechująca się ponadprzeciętną siłą nabywczą - wyjaśnia Marek Wochna.
W ramówce kanału DIZI znalazły się takie serialowe hity z Turcji, jak „Mamy i matki” (oryg. „Analar ve Anneler”), „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”), „W imię sprawiedliwości” („Karadayi”), „20 minut” („20 Dakika”), „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”), „Ezel” („Ezel”) oraz „Dziewczyna w czerwonej chuście” („Al Yazmalim”).
Z początkiem kwietnia br. kanał Dizi trafił do ofert sieci Vectra i Multimedia Polska, ale docelowo będzie go można oglądać również u innych operatorów. Kanał jest nadawany 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w jakości HD, na pozycji nr 326.
Stacja Dizi jest obecna w kilkudziesięciu krajach świata i globalnie dociera do ponad 20 mln gospodarstw domowych.
Grupa Kino Polska TV w swoim portfolio posiada takie kanały telewizyjne jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.
Dołącz do dyskusji: Kanał Dizi w ofercie Biura Reklamy TVP. Emisja reklam od maja