Wyszukiwarka turystyczna Kayak.pl reklamuje się w telewizji i internecie (wideo)
Wyszukiwarka ofert turystycznych Kayak.pl wystartowała z nowymi działaniami reklamowymi w Polsce. Prowadzone są w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych.
Kampania jest oparta na 5- i 10-sekundowych spotach, w których przedstawiane są narzędzia dostępne na Kayak.pl, takie jak Explore, prognoza cen, filtry hoteli oraz alerty cenowe. Reklamy pojawiły się w mediach z początkiem kwietnia i będą emitowane przez cały miesiąc.
Spoty będzie można zobaczyć m.in. w stacjach TVN (TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Style, TVN Fabuła), Polsat (Polsat 2, Polsat News, Polsat Film) oraz w stacjach filmowych (Comedy Central, Ale Kino+, AXN, FOX, TLC, SPI Kino Polska, SPI Filmbox), sportowych (Eurosport 1, Canal+ Sport) i innych kanałach tematycznych (National Geographic, Discovery, Food Network, kuchnia+).
Kampanii w telewizji towarzyszyć będą działania w social media (m.in. na Facebooku i Instagramie).
Za kreację reklam oraz zakup mediów odpowiada wewnętrzny zespół Kayak.
Poprzednia duża kampania reklamowa Kayak.pl była prowadzona wiosną 2013 roku.
Dołącz do dyskusji: Wyszukiwarka turystyczna Kayak.pl reklamuje się w telewizji i internecie (wideo)