SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„#KochamNieOdwiedzam” - muzyczne rozgłośnie Agory zachęcają, by na Wielkanoc zostać w domach

Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) przygotowały wspólną akcję „#KochamNieOdwiedzam”. Stacje zachęcają w jej ramach swoich słuchaczy do pozostawania w domach w czasie Wielkanocy - w związku z sytuacją związaną z pandemią koronawirusa.

Od końca marca br. w specjalnej akcji „#KochamNieOdwiedzam” na antenach rozgłośni muzycznych Agory można złożyć życzenia, zadedykować bliskim piosenkę, a także połączyć się z tymi, z którymi zwykle siadamy do wielkanocnego stołu. Radiowcy przekonują słuchaczy, że powinni zostawać w domach nawet w świątecznym czasie, mając na względzie zdrowie swoje i swoich najbliższych.

W Radiu Pogoda w ramach „#KochamNieOdwiedzam” codziennie po godz. 9.00 w „Pogodnym Poranku Radia Pogoda” Asia Kruk i Zygmunt Chajzer łączą na antenie osoby, które nie będą mogły się spotkać przy rodzinnym stole na Wielkanoc. Słuchacze składają sobie życzenia, przekazują pozdrowienia i słowa otuchy. Do akcji można zgłaszać siebie lub swoich bliskich poprzez formularz dostępny na stronie radiopogoda.pl.

Z kolei Radio Złote Przeboje proponuje słuchaczom zadedykowanie bliskim wyjątkowej piosenki. Można ją wskazać spośród kilku propozycji i zgłosić się do redakcji za pomocą formularza na zloteprzeboje.pl. Słuchacze mogą wybrać np. przebój Steviego Wondera "I Just Called To Say I Love" albo piosenkę Amy Macdonald "This Is The Life". Dodatkowo stacja łączy na antenie osoby, które wzięły udział w akcji, żeby przekazały sobie życzenia i ciepłe słowa.

Zaś odbiorcy Rock Radia mogą przesyłać bliskim pozdrowienia przez dedykowany do tego formularz na stronie rockradio.pl. Prowadzący przekazują życzenia na antenie, przypominając jednocześnie o wspólnej akcji stacji.

Akcja „#KochamNieOdwiedzam” jest promowana na antenie wszystkich stacji - Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia, w ich aplikacjach, serwisach internetowych oraz na profilach w mediach społecznościowych.

W całym ub.r. przychody segmentu radiowego Agory zmalały rok do roku o 2,5 proc. do 113,1 mln zł, a zysk EBITDA zwiększył się z 21,3 do 21,4 mln zł.

Według badania Radio Track od grudnia ub.r. do lutego br. Radio Złote Przeboje miało 2,6 proc. udziału w rynku słuchalności, Radio Pogoda - 0,8 proc., a Rock Radio - 0,4 proc.

Dołącz do dyskusji: „#KochamNieOdwiedzam” - muzyczne rozgłośnie Agory zachęcają, by na Wielkanoc zostać w domach

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czarkoo
Uuu...Esce spada... Czyżby odrzut zmian przez słuchaczy?
0 0
odpowiedź
User
Piotr1
ja sie nigdzie nie wybieram , ale warto zatankoac autko za pare dni - bedzie jeszcze taniej na stacji :)
0 0
odpowiedź
User
Bub
Niech tez zaczną zachęcać pracodawców, żeby nie zwalniali pracowników. Chyba, że sami zaczęli, to niech nie będą hipokrytami. A chwila...
0 0
odpowiedź