Kończą się zgłoszenia do konkursu IAA Responsibility Award
Do 18 grudnia można zgłaszać projekty do konkursu organizacji IAA na najlepszą kampanię społeczną. Wyróżnienia w poszczególnych kategoriach zostaną przyznane w maju przyszłego roku.
W konkursie IAA Responsibility Award przyznawane są wyróżnienia dla najlepszych społecznych kampanii reklamowych w trzech kategoriach: telewizyjnej (tv i kina), drukowanej (prasa, outdoor, ambient) i cyfrowej, a także nagroda Grand Prix. Zgłoszenia do trwającej obecnie drugiej edycji konkursu można przesyłać tylko do 18 grudnia. Projekty z całego świata zostaną ocenione w przyszłym roku przez specjalne jury, którego werdykty zostaną uroczyście ogłoszone podczas globalnego kongresu IAA w maju przyszłego roku w Moskwie.
Celem IAA Responsibility Award jest propagowanie odpowiedzialnej społecznie komunikacji marketingowej. W ubiegłorocznej, pierwszej edycji konkursu wyróżniono m.in. polską reklamę "Panda" przygotowaną przez agencję DDB dla Fundacji Dzieci Niczyje.
Dołącz do dyskusji: Kończą się zgłoszenia do konkursu IAA Responsibility Award