„Kuba Wojewódzki” zyskał 90 tys. widzów, TVN liderem
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 761 tys. osób, o 90 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki 31. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 7 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 761 tys. osób, co zapewniło stacji 9,92 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 798 tys. widzów. Wyemitowany został 21 września, a gościli w nim Aleksandra Adamska i Robert Makłowicz.
W porównaniu do emitowanej rok temu 29. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” wzrosła o 90 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 671 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 8,57 proc. w 4+, 10,98 proc. w 16-49 oraz 10,43 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas gł. liczne seriale, co przekłada się na 6,71 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 5,37 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”; 4,21 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał wyraźną przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.
Wojewódzki ośmieszył media
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” zyskał 90 tys. widzów, TVN liderem