Laura Maness pierwszą kobietą na stanowisku globalnej dyrektorki generalnej Grey Group
Laura Maness została mianowana globalną dyrektorką generalną agencji reklamowej Grey Group. Jest szóstym dyrektorem generalnym w historii tej firmy i pierwszą kobietą na tym stanowisku.
W 105. roku działalności Grey Group kontynuuje transformację mianując Laurę Maness globalną dyrektorką generalną agencji.
Maness przechodzi z Havas, gdzie kierowała agencją jako nowojorska dyrektorka generalna, wcześniej pełniła w agencji funkcje amerykańskiego dyrektora ds. wzrostu i dyrektora zarządzającego oddziału w Chicago. Jest dopiero szóstym dyrektorem generalnym w historii Graya i pierwszą kobietą, która objęła tę funkcję.
Agencja Grey, która połączyła się w 2020 roku z AKQA , w ciągu ostatnich sześciu tygodni przeszła "znaczący wstrząs" w swoim zespole kierowniczym. Były dyrektor generalny Michael Houston zamienił się rolami w WPP, aby zostać pierwszym prezesem holdingu w Ameryce Północnej. Na początku tego miesiąca dwóch najlepszych twórców, globalny prezes kreatywny John Patroulis i nowojorska CCO Justine Armor , opuściło agencję z powodów osobistych. Debby Reiner, która pełniła funkcję globalnego dyrektora klienta Grey Worldwide i globalnego dyrektora klienta dla konta P&G, odeszła na emeryturę. Została zastąpiona przez Stacey Shelly w kontekście obsługi P&G, a Jason Kahner objął wiodącą rolę globalnego dyrektora klienta. Ecd Andre Gray niedawno odszedł, aby objąć stanowisko dyrektora kreatywnego w Annex88, agencji należącej Havas.
Szansa dla Maness?
Laura Maness zacznie pełnić swoją funkcję w Grey Group od września.
Nie co dzień 105-letnia agencja mająca zaledwie pięciu poprzednich dyrektorów generalnych poszukuje nowego lidera, więc Maness postrzega to jako niesamowitą okazję do „wzbudzenia i rozwoju tak znanej agencji reklamowej, jak Grey”.
Laura Maness powiedziała, że nadrzędnym celem w Grey Group jest wykorzystanie biznesu jako siły dla dobra i zapewnienie pracownikom znaczącego doświadczenia. Może to nastąpić dzięki większej przejrzystości wynagrodzeń, korzyściom i relacjom z całym łańcuchem dostaw, od pracowników po klientów i społeczności, którym służą firmy.
Celem Maness jest, aby wartości Grey Group były bardzo jasne dla pracowników, aby „wszyscy byli upoważnieni do wnoszenia wkładu i podejmowania decyzji, które pociągają za sobą wzajemną odpowiedzialność i przestrzegają najwyższych standardów, jeśli chodzi o wpływ społeczny i środowiskowy”.
Dołącz do dyskusji: Laura Maness pierwszą kobietą na stanowisku globalnej dyrektorki generalnej Grey Group