LG: zdalna pomoc techniczna dla smartfonów z Androidem
Firma LG Electronics zapowiedziała wprowadzenie nowych usług w zakresie zdalnej pomocy technicznej, które będą dostępne dla posiadaczy smartfonów z systemem operacyjnym Android.
Funkcja zdalnego połączenia (Remote Call) oraz zdalna aktualizacja oprogramowania FOTA (Firmware Over-the-Air) to rozwiązania, które umożliwiają zdalne zdiagnozowanie problemów związanych z oprogramowaniem telefonu oraz instalowanie najnowszych uaktualnień systemu i aplikacji.
Jako pierwsze w fabrycznie zainstalowaną funkcję zdalnego połączenia, która umożliwia diagnostykę problemów technicznych na odległość, zostaną wyposażone modele smartfonów LG Swift Black (LG-P970) i LG Swift 2X (LG-P990). Aby aktywować tę usługę, należy skontaktować się z biurem obsługi klienta LG - CIC (Customer Information Center). Za wiedzą i zgodą użytkownika, specjaliści z CIC będą uzyskiwać zdalny dostęp do jego smartfonu przez sieć 3G lub Wi-Fi.
Smartfony posiadać będą także funkcję ochrony prywatności, która bez zgody właściciela telefonu będzie uniemożliwiała pracownikom CIC dostęp do folderów i aplikacji osobistych, takich jak poczta elektroniczna, wiadomości tekstowe, kalendarz czy galeria zdjęć.
Z kolei system zdalnej aktualizacji FOTA oraz fabrycznie zainstalowane aplikacje FOTA będą pozwalały użytkownikom otrzymywać powiadomienia o uaktualnieniach oprogramowania. Dzięki tej usłudze, posiadacze smartfonów mają być na bieżąco z najnowszymi funkcjami, aplikacjami i aktualizacjami systemu operacyjnego Android, bez konieczności podłączania telefonu do komputera czy wizyty w punkcie obsługi bądź w sklepie.
Nowe usługi zdalnej pomocy technicznej LG są już dostępne w Korei, a w pozostałych krajach mają zostać wprowadzone w drugiej połowie bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: LG: zdalna pomoc techniczna dla smartfonów z Androidem