Lidl rezygnuje z usługi click&collect
Sieć sklepów Lidl Polska podjęła decyzję o likwidacji usługi click&collect (zamów i odbierz) dla zakupów spożywczych. Jej testy prowadzone były w Poznaniu.
Funkcja rezerwacji zakupów spożywczych w internetowym sklepie Lidla z odbiorem w placówce stacjonarnej była pilotażowo prowadzona od końcówki maja ubiegłego roku. Klienci zalogowani w Moim koncie Lidl mogli nieodpłatnie zarezerwować online co najmniej jedną sztukę danego produktu. Rezerwacji nie podlegały wyroby tytoniowe, alkohol (oprócz piwa), produkty lecznicze i preparaty do początkowego żywienia niemowląt.
Lidl rezygnuje z click&collect
W maju br. Lidl zrezygnował z platformy rezerwacyjnej, o czym jako pierwszy napisał portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć nie tłumaczy swojej decyzji ani nie podaje, jakim zainteresowaniem cieszyła się usługa.
- Platforma rezerwuj.lidl.pl miała na celu przetestowanie możliwości rezerwacji naszych produktów online i późniejszego odbioru ich w jednym ze sklepów. Zebrane doświadczenia, zostaną wykorzystane przy rozwoju naszych kolejnych projektów. W chwili obecnej, nie mamy w planach ponownego uruchomienia platformy rezerwuj.lidl.pl - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji Lidl Polska.
W 2019 roku Lidl uruchomił sklep internetowy, w asortymencie którego są takie produkty jak akcesoria do domu, do łazienki i do ogrodu, odzież, dobra szybkozbywalne do domu czy sprzęt sportowy. Sklep online nie sprzedaje produktów spożywczych.
Sieć Lidl Polska prowadzi w naszym kraju ponad 700 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Lidl rezygnuje z usługi click&collect