Łukasz Pierzynowski: z Mediacomu na szefa zespołów handlowych GroupM
Łukasz Pierzynowski objął nowo utworzone stanowisko chief trading officera w polskim GroupM. Będzie kierował zespołami handlowymi w należących do koncernu agencjach mediowych (Wavemaker, MediaCom, Mindshare, M/six) oraz produktów digital (plista, Xaxis, mPlatform). Przeszedł z Mediacomu.
Pierzynowski był dotychczas managing partnerem trading & commercial w agencji MediaCom. Z tym domem mediowym związany był od 2004 roku. Zaczynał w dziale zakupu mediów dla Procter & Gamble, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery. W 2013 przejął odpowiedzialność za negocjacje i zakup mediów dla wszystkich klientów firmy.
Na nowo objętym stanowisku w GroupM będzie Pierzynowski odpowiedzialny za wszystkie procesy handlowe w grupie.
Jego przełożonymi będą Neil Hardwick, interim CEO GroupM w Polsce oraz James Parkinson, GroupM EMEA trading director. Będzie również ściśle współpracował z zespołem GroupM EXCO, składającym się z CEO agencji GroupM.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Pierzynowski: z Mediacomu na szefa zespołów handlowych GroupM