Mariusz Mistewicz wiceszefem departamentu promocji w NBP
Stanowisko zastępcy dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim objął Mariusz Mistewicz. Wcześniej pracował m.in. w Domino's Pizza, Play i British-American Tobacco.
Departament promocji w Narodowym Banku Polskim powstał w styczniu br. w efekcie podziału departamentu komunikacji i promocji. Odpowiada m.in. za opracowywanie koncepcji i realizacja akcji promocyjnych wspierających działalność NBP (w tym promocji Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka oraz przygotowywania założeń dni otwartych), obsługą redakcji wydawnictwa „Bank i Kredyt” oraz prowadzeniem serwisu Obserwator Finansowy.
Szefową departamentu promocji jest Martyna Wojciechowska. W czasie jej urlopu obowiązki dyrektora pełni Agnieszka Zientara.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Przez ostatnie osiem lat Mariusz Mistewicz prowadził własną działalność konsultingową, obsługiwał polskiej i brytyjskie firmy w zakresie marketingu internetowego i e-commerce.
W latach 2010-2012 był marketing managerem Domino's Pizza (odpowiadał za start tej sieci w Polsce), a wcześniej zarządzał multimediami i marketingowymi działaniami contentowymi w Play oraz pełni funkcje menedżerskie z obszaru marketingu internetowego w British-American Tobacco i Pernod Ricard Wyborowa.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Mistewicz wiceszefem departamentu promocji w NBP
Czemu miałoby być tylko jedno koryto, skoro mogą być dwa?