SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„MasterChef” po zmianie godziny stracił 370 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze trzy odcinki „MasterChefa 4” oglądało średnio 2,10 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 370 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem w rynku telewizyjnym, ale w grupie komercyjnej wygrywa z konkurencją.

Anna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvn Anna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvn

Czwarta seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że trzy pierwsze odcinki kulinarnego programu zgromadziły 2,1 mln widzów, co przełożyło się na 15,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 19,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek programu - obejrzało go średnio 2,14 mln osób.

Oglądalność formatu odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-09-2015

2 142 020

15,46%

13-09-2015

2 097 548

15,97%

20-09-2015

2 049 174

15,03%

Średnio:

2 096 236

15,48%

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 370 tys. widzów, ale minimalnie wzrósł jego udział w rynku wśród wszystkich widzów. Pierwsze trzy odcinki trzeciej serii „MasterChefa” śledziło bowiem 2,47 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 15 proc. i 19,45 proc. udziału (więcej na ten temat). Należy jednak podkreślić, że wówczas program pokazywany był o godz. 20.00.

TVN w trakcie emisji „MasterChefa 4” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, nadająca wówczas program „Rolnik szuka żony” i filmy fabularne, co daje jej 16,34 proc. udziału. Słabiej od TVN wypadają: Polsat („Tylko muzyka” i filmy; 10,29 proc.) i TVP2 (filmy i „Paranienormalni Tonight”; 6,90 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat i Dwójka.

Widownia „MasterChefa” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 213 200

16,34%

13,42%

TVN - MasterChef 4

2 096 236

15,48%

19,36%

Polsat

1 393 373

10,29%

11,39%

TVP2

934 025

6,90%

8,54%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.

Dołącz do dyskusji: „MasterChef” po zmianie godziny stracił 370 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Szkoda, bo MasterChef jest jednym z dwóch najlepiej realizowanych formatów w kraju obok Top Model, które jest lepsze niż oryginał co jest osiągnięciem. Bo tam Top Model to jakaś żenada w tym sezonie.
0 0
odpowiedź
User
rh
Miszczak w tym roku idzie od sukcesu do sukcesu...
0 0
odpowiedź