Nowy sezon "MasterChefa" ma więcej widzów niż poprzedni
Pierwsze trzy odcinki 13. serii programu „MasterChef” w TVN obejrzało średnio 861 tys. widzów – wynika z danych Nielsena opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. To lepszy wynik niż w poprzednim sezonie. TVN w paśmie “MasterChefa” jest liderem w grupach komercyjnych.
Nowa seria kulinarnego show TVN wystartowała 1 września. Program ponownie znalazł się w niedzielnym wieczornym paśmie, które w tym sezonie rusza jednak o 30 min wcześniej niż w ubiegłym roku.
Pierwsze trzy odcinki 13. serii „MasterChefa” emitowane od 1 do 15 września o godz. 19.30 zgromadziły średnio przed ekranem 861 tys. widzów, co przełożyło się na 7,1 proc. udziału stacji w rynku w grupie wszystkich widzów oraz 9,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W analizowanym okresie, przynajmniej przez 1 minutę, program „MasterChef” dotarł do średnio 2,4 mln widzów.
Najwięcej widzów obejrzało drugi odcinek nowego sezonu wyemitowany 8 września, który zobaczyło średnio 926 tys. odbiorców.
Czytaj także: Będzie drugi sezon „MasterChef Nastolatki”. Ruszają castingi
W paśmie nadawania “MasterChefa” TVN zajął trzecie miejsce w całym rynku, ale był liderem w obu grupach komercyjnych.
Start nowego sezonu 'MasterChefa" lepszy niż rok temu
Rok temu program miał nieco mniej widzów. Pierwsze trzy odcinki 12. sezonu „MasterChef”, emitowanego na antenie TVN od 3 do 17 września ubiegłego roku o godz. 20.00, obejrzało wówczas średnio 827 tys. widzów. To przełożyło się na 6,4 proc. w grupie wszystkich odbiorców i 7,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Czytaj także: Finalista „Masterchefa” promuje catering Nice To Fit You
Nowy juror i nowa wygrana w 13. edycji “MasterChefa”
W 13. edycji kulinarnego show TVN u boku Magdy Gessler i Michela Morana w roli jurora zadebiutował Przemysław Klima. Pochodzący z Krakowa kucharz i restaurator zastąpił Annę Starmach, która zakończyła przygodę z programem.
W najnowszej odsłonie formatu zmianie uległa też nagroda główna. Tym razem zawodnicy walczą o 200 tysięcy złotych oraz - tak jak w poprzednich edycjach - statuetkę MasterChefa i możliwość wydania własnej książki kucharskiej. Producentem formatu jest Endemol Shine Polska.
Dołącz do dyskusji: Nowy sezon "MasterChefa" ma więcej widzów niż poprzedni