Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)
W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 22 wyróżnienia, z których po dwa otrzymały akcja „Głowa do góry” PZU, socialmediowe aktywności Serca i Rozumu oraz działania reklamowe Tyskiego. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
Głowy do góry
Akcja specjalna na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej promująca nowy wizerunek PZU.
Zgłaszający: K2
Współzgłaszający: Endorfina Events
Klient: Grupa PZU
Produkt: Rebranding PZU
Dyrektor kreatywny: Arek Szulczyński
Art director: Jacek Opaluch
Senior creative & copywriter: Łukasz Szczybelski
Account director: Anna Zielińska
Account manager: Karolina Witecka
Nagrody:
Kategoria: Akcje specjalne i eventy, podkategoria: Innowacja w eventach
Kategoria: Akcje specjalne i eventy, podkategoria: Akcje specjalne
>>> Media Trendy 2013: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)
1 2
Dołącz do dyskusji: Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)