149 zgłoszeń do Innovation Award Media Trendy 2014
W tegorocznej edycji konkursu Innovation Award Media Trendy zgłoszono 149 prac, najwięcej w kategorii „Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych”. Wszystkie projekty ocenia 50-osobowe jury.
W kategorii „Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych” zgłoszono 43 prace, w tym 14 w podkategorii „Social media i mobile”. W kategorii „Wykorzystanie kanałów komunikacji” napłynęło 27 zgłoszeń (z czego 11 w podkategorii „Wideo”), w kategorii „Best use of content” - 24, w kategorii „Innowacyjne akcje specjalne i eventy” - 21, a w kategorii „Innowacyjna kampania zintegrowana” - 19.
Zgłoszone prace oceni 50-osobowe jury kierowane przez Aleksandra Kutelę z HBO, Michała Wolniaka z VML Poland i Bartosza Dobrzyńskiego z Play (przeczytaj więcej o jury).
Ogłoszenie wyników nastąpi w trakcie gali 7 maja w Teatrze Polskim w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: 149 zgłoszeń do Innovation Award Media Trendy 2014