Mediatel stawia na usługi audiotekstowe
Mediatel SA podpisał z Teleglobe Canada ULC mowę o świadczenie usług audiotekstowych na rzecz Teleglobe i jego partnerów.
Dzięki świadczeniu tych wysokomarżowych usług zwiększą się przychody spółki - poinformował Mediatel w piątkowym komunikacie.
"Powyższy projekt jest konsekwentną realizacją strategii stałego poszerzania przez MediaTel SA swojej oferty usług telekomunikacyjnych dla operatorów krajowych i zagranicznych. Jest też kontynuacją budowy pozycji MediaTel SA jako dostawcy usług oraz gwarancją pełnego przygotowania się Spółki na wyzwania rynkowe" - podała spółka w piątek.
"Świadczenie wysokomarżowych usług audiotekstowych zwiększy konkurencyjność oferty rynkowej Spółki oraz spowoduje wzrost bezpośrednich przychodów finansowych uzyskiwanych przez MediaTel SA z realizowanego ruchu telekomunikacyjnego" - podano.
Spółka poinformowała też, że w wyniku realizacji umowy usługi audiotekstowe o zasięgu ogólnopolskim dostępne będą dla użytkowników telefonicznej sieci stacjonarnej TP SA pod należącymi do MediaTel SA numerami CPP o podwyższonej opłacie. O zawartości serwisu, jego kształcie oraz promocji decyduje Teleglobe Canada ULC.
"Rozpoczęcie świadczenia usług audiotekstowych dla obu stron podpisanej umowy stanowi źródło nowych przychodów przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. MediaTel dysponuje szerokim zakresem numeracji o podwyższonej opłacie: 0-207, 0-208. Zastosowanie numeracji oraz infrastruktury Spółki umożliwia szybkie uruchomienie usługi bez ponoszenia wydatków na inwestycje" - poinformował Mediatel.
Po pierwszym półroczu 2006 roku Mediatel miał 32,14 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 1,5 mln zł zysku netto. W całym 2005 roku było to odpowiednio 24,3 mln zł oraz 89.000 zł straty netto.
Dołącz do dyskusji: Mediatel stawia na usługi audiotekstowe