Michał Olbrychowski: z Ogilvy PR do Komunikacji Plus Group
Michał Olbrychowski objął nowo utworzone stanowisko chief operating officer w K+ Group. Przez ostatnie pięć lat kierował agencją Ogilvy PR Polska.
Michał Olbrychowski będzie odpowiadał bezpośrednio za budowę zintegrowanej oferty grupy, promocję, pozyskiwanie klientów oraz wzmocnienie standardów obsługi projektów. Raportuje do Tomasza Alberskiego, partnera zarządzającego GK+.
- Zawsze głęboko wierzyłem z komunikację zintegrowaną. Jedna strategia, jedna kreacja i implementacja w różnych kanałach. Do tego pełne zrozumienie idei przez wszystkie zespoły pracujące dla klienta. Brak przeciągania liny między poszczególnymi agencjami. To też jeden punkt kontaktu dla klienta. K+ to nie tylko bardzo mocna agencja PR, ale także mocne zespoły strategii, kreacji, mediów i digitalu z silnymi liderami. Moim głównym zadaniem w tym roku będzie usprawnienie procesu przetargowego i obsługi w obszarze projektów zintegrowanych, pozyskanie klientów z budżetami zintegrowanymi, tworzenie nowych produktów na styku kilku spółek kompetencyjnych oraz wsparcie K+ w realizacji strategii na najbliższe lata. Ambicja Grupy K+, jej nowatorstwo, elastyczność oraz odwaga w podejmowaniu decyzji robią wrażenie. Jestem przekonany, że to słuszna ścieżka rozwoju grupy i cieszę się, że będę mógł uczestniczyć w tym procesie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Olbrychowski, chief operating officer Grupy Komunikacja Plus.
Spółka K+ Group w ramach grupy Komunikacja Plus odpowiada za integrację kompetencji PR, mediowych, kreatywnych oraz badawczych, tj. oferty spółek K+PR, Proomni, Follow Vision i Insight Lab.
Olbrychowski przechodzi z Ogilvy PR Polska
Michał Olbrychowski to menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w usługach doradczych z obszaru komunikacji PR i marketingowej. Przez ostatnie blisko 5 lat kierował agencją Ogilvy PR Polska (dawne Cohn&Wolfe), należącą do międzynarodowego koncernu WPP. Jego obowiązki w Ogilvy PR przejęła tymczasowo Agnieszka Wasilewska, managing director Ogilvy.
Wcześniej Olbrychowski pełnił między innymi funkcję communications consulting w Deloitte Digital oraz pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w agencji Havas PR Warsaw. Jest wykładowcą i jurorem w konkursach branżowych, w przeszłości pełnił funkcję wiceprezesa Związku Firm PR.
- Konsekwentnie realizujemy strategię biznesową opartą o integrację ośmiu głównych kompetencji w obszarze komunikacji i marketingu. Wierzę, że to jest dobry moment, w którym naszą ekspertyzę warto wzmocnić perspektywą menadżera z wieloletnim doświadczeniem zarządzaniu różnymi podmiotami i głębokim zrozumieniem procesów marketingu zintegrowanego mówi Tomasz Alberski, managing partner GK+.