Komunikacja Plus pracuje dla marki Seni Man
Proomni i Follow Vision z Grupy Komunikacja Plus realizują zintegrowaną kampanię edukacyjną marki Seni Man, należącej do Grupy TZMO.
Grupa TZMO to polski producent i dostawca wyrobów oraz usług medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych. Do jej portfolio należą takie marki jak Seni, Bella, Happy, Matopat i Citonet. Kampania realizowana przez Proomni i Follow Vision obejmuje linię produktów chłonnych przeznaczonych dla mężczyzn. Promocja jest połączona ze zwiększaniem świadomości na temat problemu nietrzymania moczu.
Działania realizowane pod hasłem „Cokolwiek robisz, poczuj się pewnie” edukują klientów na temat problemu nietrzymania moczu.
Zespół Grupy Komunikacja Plus odpowiada za zaprojektowanie strategii komunikacji marki, linii kreatywnej i landing page oraz wdrożenie i prowadzenie kampanii digital, obejmującej m.in. działania display, video na YouTube, działania contentowe i reklamę natywną.
Kampania potrwa do lipca br.
Dołącz do dyskusji: Komunikacja Plus pracuje dla marki Seni Man